Emotionele muts die ik ben .....

A

Anoniem

Guest
Jaja ik ben er ook nog steeds ..
HEt strippen van woensdag heeft niks geholpen, wel heb ik als kadotje veel harde buiken mee gekregen en veel bruine slijmsporen in mijn urine (lekker praatje ) Ik was gistere necht zo stijf als een deur en voelde me echt brak. Heel dizzy en trillerig en ook weer vreselijke jeuk. Dus man lief heeft voor mij een dekentje op de bank gelegd waar ik lekker onder mocht liggen en heeft de was gedraaid en onze dochter op bed gelegd . Lieve skeet.

Heb getwijfelt of ik de Vk moest bellen omdat die tegen mij hadden gezegt toen, als ik lichtflitsen, hoofdpijn, sterretjes zag of me niet goed voelde ed, dan moes tik even bellen. Maar goed ik dacht gewoon de stress die los kwam van afgelopen woensdag (mislukte strip poging).

Vanmorgen voelde ik me erg beroerd en heb 2 keer overgeven (vooral gal) en ben nog steeds wat dizzy en ook vooral super emotioneel. Toen ik helder bloed zag tussen de bruine slijm door bij mijn urine besloot ik toch maar te bellen. Tenminste zogoed als dat ging wat deze emomuts begon gelijk weer te janken aan de telefoon (zo ken ik mij zelf helemaal niet he, vreselijk, ik huil bijna nooit!). Zegt de VK Tja mevrouw met dit verhaal kan ik niet zo veel Uw wilt gewoon graag bevallen.... NEE!! Ik moest bellen als ik me niet goed voelde enz enz en daarom bel ik. Tuurlijk iedereen wil graag bevallen bij 40,3 weken maar na 40 weken onbezorgde zwangerschap en nu heb ik steeds weer iets, bloeddruk,gal, bloed en super emotioneel enz enz... Nou ja ik moest toch maar even langs komen om 13 uur vanmiddag. We zien wel weer!

Monique (40,3)

Tsjonge wat een idiote reactie van die VK!!!!!!!
Tuurlijk wil je graag bevallen, maar daardoor ga je je toch niet beroerd voelen (wel emotioneel, maar overgeven??)

Ik herken dat emotionele heel erg. Heb het gevoel dat ik ook overal om kan janken.
Gisteren bij VK geweest, omdat ik al 5 weken met voorweeën loop heeft ze inwendig onderzoek gedaan, bleek ze nog niet eens bij mn baarmoedermond te kunnen!! Niks aan al die weeën gehad dus!!! Echt super balen en thuis veel janken.

Toen mn schoonzusje ook nog bevallen, heel leuk voor haar, maar als iemand je inhaalt terwijl je zoo graag wil voelt dat wel errug beroerd!

Zoo even geklaagd. Hoop dat het goed gaat bij VK, we horen het wel!!

Liefs ANnemiek (41 wkn)

Ik ben benieuwd hoe het afgelopen is...   wat een reactie zeg !!
Vervelend als ze je niet serieus nemen!
Gr Tanja

bij mij hadden ze gisteren helaas te weinig ruimte om te kunnen strippen, maar een vingertop. Ik baalde er wel van zeg!

Wat een stomme reactie zeg, van je VK. Ze zeggen altijd bij helder bloed meteen bellen, nou voel je je al beroerd, en heb je daar ook nog last van, krijg je zo'n reactie... grrr... Nou, ik hoop dat je je snel wat beter voelt en dat je kleintje snel de uitgang vindt ! ;-)

Terug
Bovenaan