A
Anoniem
Guest
<p>Hoi allemaal,</p><p>Heb een tijdje terug ook al het een en ander gepost maar word gek van de onzekerheid!</p><p>Hier mijn verhaal:</p><p>17 april was ik 5 dagen overtijd. Testje gedaan en had een licht streepje. 19 april helaas bloed verlies, 20 april heftig rood bloed verlies met wat bloedpropjes. Helaas dacht ik, een miskraam... 20 april stopte de bloeding abrupt en leek er geen vuiltje aan de lucht. Besloten om de 22e te testen, weer positief maar nu felle en duidelijke streepjes. Nu is het inmiddels 26 april en ik heb gisteren bloed laten prikken, maandag weer. Hopen op een stijging van het hormoon... Mijn symptomen lijken wel heviger te worden, pijnlijke tepels, constant honger, zeurderige buikpijn in mijn onderbuik aan de linkerkant, super moe en uitgeput, erge rugpijn in onderrug... vanmorgen test van kv gedaan, mega positief. Ook testje gedaan van cb en gaf zwanger 2-3 weken aan... </p><p>9 mei ook een afspraak gemaakt voor een echo om te kijken wat er nou daadwerkelijk aan de hand is. </p><p>Iemand ervaring met hevig bloedverlies en toch zwanger????</p>