..en al last van de klok..??

Wij hebben de dames heel laat op bed gedaan en dat had wel een positieve uitwerking op de ochtend.

Isa slaapt heel goed dus die heeft heerlijk uitgeslapen.

Meike is een een nachtbraakster dus ach voor haar maakt het allemaal geen verschil; wakker word ze toch wel hahahaha.

Maar ik ben dus benieuwd naar de anderen: merk je verschil of niet? Heb jij of je kind last van het uurtje terug?

En weet je ook dat de reden van zomer- wintertijd puur te maken heeft gehad met de gloeilamp? Met het besparen van de energie en het lange daglicht werd er meer gewerkt. Vast met dagloners en akkerbouw te maken. Enfin, om niet erg af te wijken: BEN BENIEUWD

Renske

Ik zou het niet weten, deze keer heeft papa  het genoegen, hahaha!! Toch weer een voordeeltje gevonden van het gescheiden zijn. De kindjes komen terug als ze weer gewend zijn....maar ik mis ze wel hoor...

Groetjes Fonske

...gelukkig ben ik blond en mag ik dus gewoon nog een topic openen over "de klok"....

Jammer hè hahaha.

Pauline had er ook al één over geopend, nou ja we zien wel hihi.

Groetjes van een zéér blonde Renske

whahahaha geeft niet er zijn nog veeeel meer blondies op dit forum

ik heb geen idee of Ivar last heeft van de klok, hij is namelijk ook bij zijn papa. Ik heb vandaag dus eindelijk foto's ingeplakt!! Nu ben ik bij t/m december vorig jaar, haha, dus loop nog een jaar achter (op 2)

liefs Jenneke

volgens mij niet,al is ze vandaag wel strontvervelend haha...
vanmorgen gewoon de oude tijd eruit gehaald en toen pas de klok verzet.
scheelt op zondag slaapt ze wat langer..
wel iets eerder als normaal moe tussen de middag,dus half uurtje eerder naar bed toe gedaan.zw werdt dan ook weer wat eerder wakker.zo meteen zelfde tijd als normaal naar bed..volgens mij gaat het hier wel aardig.
ik zelf heb trouwens wel last vd klok..donker en slecht weer bah!
groetjes piewie.

Kian heeft vannochtend uitgeslapen tot 7.30 uur (nieuwe tijd) dus ik was zeker niet ontevreden! (en gister ook gewoon op tijd in bed gelegd hoor, kga geen problemen creeren voor ze er zijn)
Wel vroeg ik me af of ie vanmorgen in de kerk te zoete limonade had gekregen ofzo! Wat een energie! Hij bleef heen en weer rennen, en vanmiddag na z'n slaapje nog! Poing, poing, poing, poing. Word er zelf haast gestuiterd van. Maar wel gezellig. Maar nu lees ik over nog een druk kindje, dus misschien zijn ze wel gewoon erg uitgeslapen geweest vandaag!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan