En.. al zwangerschapskleding aan???

A

Anoniem

Guest
Ik dus deze week, begon ook wat meer bandenpijn te krijgen en merkte bij sommige broeken dat ze toch wel erg strak begonnen te worden.

Nu heb ik mijn kleding van de vorige zwangerschap weer tevoorschijn gehaald.. Maar ga toch eens binnenkort shoppen, want ik vind er niets meer aan.
Vind het behoorlijk jammer dat ik mijn skinny niet meer aan kan....

En jullie...???

gr. Ilone

Hoi,

Ik heb nog helemaal niets van zwangerschapskleding, maar voel aan mijn broeken dat deze nu echt strakker gaan zitten. Ik ben in het begin van de zwangerschap door misselijkheid 8 kilo afgevallen, dus had ik nog wel wat ruimte over... Nu toch binnenkort maar eens gaan shoppen.

Groetjes Saskia

Hee hallo,

O ik heb allang mijn zwangerschapskleding tevoorschijn gehaald. Mijn eigen kleding kan ik echt niet meer aan, en mijn broeken al heel lang niet meer.

Bij mij groeit het altijd erg hard zeker als ik 16 weken geweest ben. Dit is namelijk mijn derde zwangerschap,  op dit moment  moet ik het wel met zomerkleding doen want vorige keer was ik in de zomer zwanger (nu ook een gedeelte) dus veel laagjes aan.

Het mag van mij ook wel weer eens mooi weer worden.

Gr. Quint
17,3 weken

Hier ook al een tijdje geleden de zwangerschapskleding tevoorschijn gehaald. Had nog weinig broeken die me lekker zaten en nu eigenlijk geen 1 meer kwam ik vandaag achter. Had nog een broek die wel lekker zat, maar nu kan ik m niet meer hoog genoeg dichtdoen dus zakt hij van m'n heupen (die ik niet heb) dus loop de hele tijd te hijsen.. Heb 1 nieuwe broek gekocht omdat ik ook alleen linnen broeken had... Bovenkleding draag ik nog wel gewoon..

Hoi,

Sinds een paar weken heb ik de positie kleding aan. Broeken al langer, doordat ik zo misselijk was kon ik gewone broeken niet aan omdat dat drukte op mijn buik en ik dan weer boven de bak hing.

Het is ons 3e kindje en mijn buik begint nu veel meer te groeien, ondanks dat ik nog steeds 6 kilo kwijt ben! Maar ben wel heel trots daardoor (niet minder als bij de andere hoor!!) want bij de andere zag je pas dat ik zwanger was met 5,5 a 6 maanden.

Nu kan ik alle winter positie kleding nog aan maar voor de zomer mag ik weer wat dingen aanschaffen. En dat is heel leuk om te doen.........toch?

gr. Blije Mama van 2

Bij mijn eerste zwangerschap hoefde ik pas met 22 weken de zwangerschapskleding uit de kast te halen. Bij de tweede zwangerschap was dat rond de 20 weken.
Nu ben ik vandaag 14 weken zwanger en bij de controle afgelopen week was ik erg hard gegroeid, ik loop ongeveer twee weken voor nu. Dat trekt vast weer bij maar ik heb zelf wel het idee dat ik deze keer de kleding eerder aan zal moeten.
M'n broeken zitten al ietsje strakker.  Bovenkleding draag ik wel gewoon, daar koop ik niks nieuws voor. Maar bij de vorige zwangerschappen was ik in de herfst/winter zwanger en nu in de zomer. Heb nu al zin om te shoppen!

ik heb laatst 2 broeken geshopt, die worden nu ietsjes korter gemaakt, dinsdag zijn ze klaar en dan ga ik ze dragen! Ik heb nu maar 1 broek die ik nog aan  kan en s avonds is dat geen pretje meer.
Ik heb mijn oude zwangerschapsbroeken gepast maar die zijn te groot, ik was natuurlijk ook veel aangekomen de vorige x en die broeken zijn blijkbaar mee opgerekt.

Hoeveel kleding slaan jullie in?
ik zelf niet zo heel veel, ik had vorige x 2 broeken gekocht bij Miss etam maar dat waren ondingen zeg! (de shirtjes ed zijn daar wel leuk en oke) en  destijds had ik ook al een duurdere erbij gekocht en die droeg ik bijna constant, zodra die  uit was  kwam droeg ik em weer.
Nu heb ik dus bij diezelfde winkel weer 2 broeken gekocht, daar ga ik het maar mee doen.
verder heb ik een paar jurkjes en een aantal t shirtjes nog van de vorige x, ik heb wel een jurkje bijgekocht, ik kon het niet laten

In die winkel waar ik dus die duurdere broeken en het jurkje heb gekocht, was een vrouw en die kocht voor 1000 euro (996 om precies te zijn) aan kleding, wow dat vind ik dus echt veel te veel voor zo'n relatief korte periode. En voor mij al helemaal omdat wij na dit kindje geen 3e zouden willen dus dan heb je er later ook nix meer aan.

wat doen jullie? veel of weinig shoppen? goedkoop of lekker spenden?

groetjes Petra

1000 euro aan zwangerschaps kleding vind ik persoonlijk wel heel erg veel,   dat doe ik niet eens bij normale kleding (niet in 1x dan) en trouwens, ik heb zelfs zwangerschapskleding die ik over een paar weken niet eens meer aankan.

Ikzelf heb heel veel kleding, maar dat komt omdat dit nr. 3 is, en elke zwangerschap heb ik er wel wat bij gekocht. Ook heb ik kleding van andere gekregen, en ik shop ook wel heel graag. De vorige keer was er midden in de zomer bij prenatal uitverkoop van 70 en 80 % dus toen heb ik een hele stapel gekocht.

Deze keer koop ik minder, maar ik zal best nog wel wat kopen maar niet veel meer. Dit is hoop ik ook niet mijn laatste zwangerschap dus ik ga het hierna toch wel dragen. (dit word namelijk ons eerste kindje dat bij ons blijft, als je begrijpt wat ik bedoel)

Gr. Quint

Terug
Bovenaan