en alweer een rot nacht!

nou ik zt alweer sinds 6 uur beneden,alweer maar even geslapen..harde buiken...buikpijn..en zelfs buikpijn die me gewoon misselijk maakt.
ik heb het nu echt helemaal gehad ermee..ga vandaag toch langs de gyn om te kijken waar het aan ligt.
alleen 1 probleem mijn gelieve schoonmoeder is te druk om na jari te kijken..en die moet gewoon naar de basisschool! pff hoe ga k dat doen ????!!!!!
kan mn vriend ook niet vragen om thuis te blijven!
ik draai echt door!!! weinig slaap al 2dagen..pijn overal..en dan nog zoiets pffff HELPPPPP

Ach jeetje meid, dat is indd niks zo hé??
Hier ook iemand met weer eens een rot nacht achter de rug. Maar gelukkig kan ik 's middags nog even een uurtje slapen, als yordi ook op bed ligt.
Ik weet niet hoe goed je je buren kent, maar zou anders je buurvrouw of een vriendin jari niet naar school kunnen brengen?? Denk gewoon maar even met je mee hoor...............
Succes verder vandaag meid en hopelijk kan je gync wat voor je doen.

Liefs marielle

Hi Kim,

Kan je niet tijdens schooltijd naar de gyn gaan? Of als het buiten schooltijd is, dat je Yari mee neemt? Ik heb mijn zoon ook wel eens meegenomen naar de verloskundige (ik wilde geen oppas vragen) en hij vondt dat reuze spannend. Ik had hem uitgelegd wat de "dokter" ging doen. We hebben ook een boekje van Bobbi waarin Bobbi grote broer wordt en waarin mama naar de vk moest. En met dat boekje zijn wij ook gegaan.

Als ik alleen maar op een dag naar de gyn kon dat onze zoon niet op het kdv zit, dan zou ik hem meenemen, maar ik weet natuurlijk niet of dat bij jou ook kan.

Gr. Tamara
(februari mama)

Hoi,

Heel herkenbaar verhaal, helaas. Ik heb inmiddels al 12 weken buikpijn, ik slaap er ook regelmatig slecht van en ook overdag is het vaak pijnlijk. Is heel lastig met een peuter van 3 jaar en een dreumes van bijna 16 maanden thuis. Gelukkig is mijn man vrij veel thuis.
Bij mij ligt het aan de cerclage en daar is weinig aan te doen. Behalve de cerclage verwijderen en dat is geen optie, want dan wordt onze hummel veel te vroeg geboren (ben vandaag 29+1),
Heel veel sterkte, dus
Nienke

ik woon hier pas sinds mei dus kan mijn buurvrouw niet echt goed,ook heb ik hier niet echt vriendinnen in de buurt want ik kom uit limburg.
dus beetje vervelende situatie op dat gebied.
heb gebeld net mocht nu langskomen.ben benieuwd!

ik ben weer terug!
ctg gehad,echo inwendig,uitwendig,plasje igeleverd,bloeddruk gemeten..en het is een raadsel wat die buikpijn nu is of vandaan komt!
heel frustrerend,maar opzich ook een gerust stelling..
ook de harde buiken doen niks op de baarmoedermond.
heb ook geen blaasontsteking of dergelijke,dus daar komt het ook niet van!
heb nu 2 slaap pillen gekregen zodat ik goed kan slapen vannacht.
haha blijkbaar zag ze het aan mn mijn mooie wallen hoe kapot moe k ben!
kleine loopt ook prima mee met de groei voor de aantal weken,heb nog even mogen genieten hoe hij aan het "drinken" was haha,zag het bolle toetje en het mondje op en neer gaan.gyn moest ook lachen! wel weer leuk moment zowat!
heb ook meteen de verlskamers gezien daar..en moet zeggen dat ze er echt mogen zijn..bljft wel een ziekenhuis,maar ziet er toch knusser uit.

kreeg als advies om nu echt heeel rustig aan te doen de laatste weken maar moet wel meteen bellen als ik bloed zou verliezen of als ik toch echt hele erge buikpijn/weeen krijg!

owja en als klap op de vuurpijl..ik wil terug rijden,krijg ik een klapband!
niemand die ook eens ff komt vragen van goh..wat is er ? sta je daar met een dikke buik..ik vriendlief gebeld,die was gelukkig in eindhoven aan het werk en kon even komen..dus was weer mijn redder in nood haha
nu ga ik mooi mn bedje opzoeken en hopen dat ik even mn oogjes dicht doe voordat ik jari meot halen om 3 uur!

jari is opgevangen door mijn schoonbroertje,die was toevallig thuis!

Terug
Bovenaan