En alweer een vraag van mij...

A

Anoniem

Guest
Nu ben ik afgelopen vrijdag toch nog ongesteld geworden, was 5 dagen overtijd maar goed het was de eerste ronde na de pil dus ik mag misschien al blij zijn dat ik zo snel ongesteld ben geworden.

Alleen ik kan me van voor mijn pilgebruik herineren dat mijn menstruatie heviger was als tijdens het pilgebruik.
Ik heb ongeveer 3,5 tot 4 jaar de pil geslikt.

Maar nu vanavond lijkt mijn menstruatie al af te nemen, terwijl dat bij mij zowel voor als tijdens de pil meestal 7 dagen duurde.......
En voor de ipl was dat dus ook hevig tot de 7de dag, nu zit ik pas op dag 3 en het lijkt al te gaan stoppen.

Hebben hier meerdere dit meegemaakt en heeft het iets te zeggen????

Ik hoop zo dat ik komende maand gewoon een eitje heb en dat het allemaal lukt....

Groetjes Toto

hoi toto,

ik heb dat ook hoor.
voordat ik aan de pil begon en menstrueerde verging ik echt van de pijn dan moest ik echt een dag plat en heelveel bloed.
toen ik aan de pil begon deed het een stuk minder pijn en minder bloed dus ik was echt bang dat de pijn en het bloed weer terug zou komen nu ik ben gestopt maar de pijn was nog minder en er was nog minder bloed....echt een opluchting!!
ik ben wel benieuwd naar de volgende menstruatie.....hoop natuurlijk dat ie wegblijft en dat ik zwanger ben!!

groetjes bri

Hoi,

Bij mij is het ook anders, minder en zonder pijn tot dusver terwijl ik 'vroeger' (ca. 10 jaar de pilt gebruikt....) wel eens thuis moest blijven van school omdat ik zo'n pijn had! Altijd erg veel last van mijn onderrug en buik. Duurde zeker wel een dag! Dacht nu al met angst en beven dat dit weer zo zou zijn.
Maar was in de 2e ronde al zwanger!! Helas wel een miskraam geworden maar ook nu ben ik alweer 1x ongesteld geweest maar ook korter en dus geen pijn! (niet de pijn van toen).
Hopen dat dit ook niet weer zal komen en ik snel weer zwanger zal zijn!!!

Groetjes Ineke

Bedankt voor jullie reactie,

Het is maar te hopen dat alles zo in orde is en dat het snel lukt

Voor jullie ook natuurlijk!

Groetjes Toto

Hoi Toto

Ik wilde toch ook nog even reageren.
Ik had dezelfde vraag toen ik net met de ;pil was gestopt, allen bij mij was het zo dat ik na drie dagen dacht datr het voorbij was, en een dag later begon het weer. Zo sukkelde ik een week lang verder. Nu is dat allemaal een stuk beter geworden. Mijn cyclus loopt weer normaal en mijn ongi duurt 4 a 5 dagen. Ik zou het dus nog even de tijd geven. Verder heb ik nooit echt last gehad van menstruatiepijn, dus ik mag niet klagen. Ook nu na het stoppen met de pil, valt   het voor mij erg mee.

Hoop dat je hier iets aan hebt.

liefs wondernetje

Terug
Bovenaan