A
Anoniem
Guest
Nu ben ik afgelopen vrijdag toch nog ongesteld geworden, was 5 dagen overtijd maar goed het was de eerste ronde na de pil dus ik mag misschien al blij zijn dat ik zo snel ongesteld ben geworden.
Alleen ik kan me van voor mijn pilgebruik herineren dat mijn menstruatie heviger was als tijdens het pilgebruik.
Ik heb ongeveer 3,5 tot 4 jaar de pil geslikt.
Maar nu vanavond lijkt mijn menstruatie al af te nemen, terwijl dat bij mij zowel voor als tijdens de pil meestal 7 dagen duurde.......
En voor de ipl was dat dus ook hevig tot de 7de dag, nu zit ik pas op dag 3 en het lijkt al te gaan stoppen.
Hebben hier meerdere dit meegemaakt en heeft het iets te zeggen????
Ik hoop zo dat ik komende maand gewoon een eitje heb en dat het allemaal lukt....
Groetjes Toto
Alleen ik kan me van voor mijn pilgebruik herineren dat mijn menstruatie heviger was als tijdens het pilgebruik.
Ik heb ongeveer 3,5 tot 4 jaar de pil geslikt.
Maar nu vanavond lijkt mijn menstruatie al af te nemen, terwijl dat bij mij zowel voor als tijdens de pil meestal 7 dagen duurde.......
En voor de ipl was dat dus ook hevig tot de 7de dag, nu zit ik pas op dag 3 en het lijkt al te gaan stoppen.
Hebben hier meerdere dit meegemaakt en heeft het iets te zeggen????
Ik hoop zo dat ik komende maand gewoon een eitje heb en dat het allemaal lukt....
Groetjes Toto