En daar gaan we weer.

Was even vergeten hoe het ook al weer was. Zoeken met voedingen, ritmes enz enz. Helaas heeft ook Koen reflux en veel erger dan Tjerk had. Braakneigingen, huilbuien, bogen spugen. (zelfs na 3 uur na zijn fles) en daar bovenop flinke buikkrampjes. Heel zielig allemaal. Gisteren weer gestart met andere medicijnen. Ander merk voeding en meer nutriton er in. Hij groeit wel goed. Hij was op het bureau 5 kilo en bijna 58 cm. Dus een dikke kilo en 6 cm in 4 weken erbij. Het eerste lachje kregen we toen hij 2,5 week oud was en hij ligt je nu al helemaal te volgen. Ook zijn pampertjes zijn inmiddels maatje 2 en kleertjes 62. Het gaat allemaal zo hard. Nog wel nachtvoedingen en veel huilen. Wat was ik toch verwend met Tjerk die al snel door ging en alleen tegen de avond huilde. Hoop dat dit kereltje toch heel snel zich beter voelt. Het is zo rot dat je zo weinig kan doen.

je vergeet snel ook de nare dingen maar als het zich herhaalt en in errige vorm weet je het snel weer helaas maar gelukkig gaat wel goed met hem
en kan hij ook laggen .
hoop voor je dat hij snel opknapt.

Jeetje wat zielig zeg. Hopelijk slaan de medicijnen snel aan!
Ikzelf ben ook al veel vergeten van die periode. Zal over een paar weken ook wel weer terug komen zodra de kleine er is. ;)

@cass85 het klinkt wel als een klaagzang, maar moet er ook wel bij zeggen dat het ook wel weer heel leuk is hoor. En Tjerk gaat er zo makkelijk mee om. Dat is dan weer het voordeel als ze kort op elkaar zitten! Hoe voel je je op het moment? Begint nu al weer aardig op te schieten he?

hoop dat de medicijnen en voeding snel aanslaan ik weet maar al te goed wat het is. jorn had het ook. in dezelfde mate als wat je nu beschrijft met koen..

succes en sterkte

@supertje. Ik merk dat het langzaam zwaar begint te worden. Buik zit in de weg en bukken en sokken aan doen lukt niet meer zo. Moet nu nog ruim dikke 10 weken. Ik kijk er wel heel erg naar uit dat de kleine geboren wordt en het in mijn armen te houden!
Ik ben echt heel erg benieuwd hoe Evy er straks mee omgaat. De tijd zal het uitwijzen.

Terug
Bovenaan