En daar ging ze dan....

De dag begon hier om 4.00 uur! Danae zat rechtovereind in bed te roepen: mama, mag ik eruit? Ik ga naar school. Mijn antwoord: Ga nog maar even slapen lieverd, het is nog donker. Ze is weer in slaap gevallen en om 7.00 uur moest ik haar wakker maken. In no-time was ze aangekleed en beneden. Met diezelfde vaart werd het ontbijt weggewerkt. Met haar rugzak op haar rug paradeerde ze door de kamer.

Toen werd het tijd om naar school te gaan. Daar had ze geen moeite mee. Ze liep zo de klas in. Door de juf werd haar de luizenzak voor haar jas en tas gewezen en mocht ze iets leuks gaan doen in de klas. Ze koos verven. Afscheid nemen verliep heel makkelijk. Ik mocht na een kus gewoon gaan. Dat kwam ook wel goed uit, want ik heb even een korte dienst gedraaid. Doordat we veel zieken hebben kwam het even goed uit dat ik vanmorgen een paar mensen kon verzorgen.
Al gauw was het 11.00 uur en konden ze weer opgehaald worden. Mama! klonk het enthousiast. Ik kreeg een tas in mijn handen gedrukt en mevrouw verdween met Mitchell (zit bij haar in de klas en heeft tot voor kort bij haar op het KDV gezeten) het schoolplein op. Even met de juf gepraat hoe het gegaan was. Maar Danae past zich heel makkelijk aan in de groep. Ze is niet bang of verlegen. Maar ja, ze kent alle kinderen natuurlijk al omdat we Thom al 3 jaar naar deze klas brengen. Ze is erg enthousiast. Dat moet af en toe een beetje geremt worden. (duh, echt?) Al met al is het dus prima verlopen. En ik? Ik vind het prima! Zalig om weer meer mijn eigen ding te doen en evt wat makkelijker in te kunnen springen op mijn werk.

Ze zit nu helemaal moegespeeld in de stoel.

Jammer dat ik hier geen foto's kan plaatsen. Heb zulke leuke van vandaag!
Groetjes, Cathy

Zo Danae had er zin in zeg om 4.00uur al wakker.
Gelukkig vindt ze het leuk, dat maakt het voor jou ook een stuk makkelijker.
Lijkt me ook wel lekker om weer iets voor jezelf te kunnen doen.

groetjes Anke

Zo Danae had er zin in zeg om 4.00uur al wakker.
Gelukkig vindt ze het leuk, dat maakt het voor jou ook een stuk makkelijker.
Lijkt me ook wel lekker om weer iets voor jezelf te kunnen doen.

groetjes Anke

Wat leuk zeg!!! Geweldig als ze het nu al naar haar zin heeft. Nog 6 weken en dan wordt Noa ook 4 jaar! Dan worden straks de zusjes voor het eerst van elkaar gescheiden. zal wel erg wennen worden hoor. Gelukkig gaat ze pas in september naar school...

Wat leuk zeg!!! Geweldig als ze het nu al naar haar zin heeft. Nog 6 weken en dan wordt Noa ook 4 jaar! Dan worden straks de zusjes voor het eerst van elkaar gescheiden. zal wel erg wennen worden hoor. Gelukkig gaat ze pas in september naar school...

Terug
Bovenaan