En daar gingen we naar de .... osteopaat!

A

Anoniem

Guest
Goed allereerst....
Hoe het kan, geen idee!
Maar vannacht heeft Evi voor het eerst sinds een heeeeeleboel weken een nacht gemaakt... niet normaal!
Van half 7 tot kwart over 7....
Eergisternacht was al iets minder spektakel... maar vannacht was dus fantastisch! (gisteren heeft ze 2 tabletjes kindival gehad...)

Enfin...
Vanmiddag 3 uur op naar de osteopaat dus!

De osteopaat heeft haar bekeken en voelde spanning op haar schedel, aan de achter/onderkant.

Dit kan invloed hebben op onder andere de buis van Eustachius omdat deze doorgang te nauw wordt. Dit kan dan ook zelfs de werking van buisjes negatief beinvloeden die ze in juli heeft gekregen ivm vele oorontstekingen.. (en die oorontstekingen kunnen weer komen door die spanning omdat vocht afvoer en bloedsomloop dan vele malen minder is...)

Ook kan deze spanning licht en rusteloos slapen veroorzaken, snel reageren op prikkels enzovoort.... en dat uit zich met name 's nachts!
Spanning op haar schedeltje kan veroorzaakt worden door een val, te
weinig ruimte in de baarmoeder of door een te krappe uitgang bij de
bevalling.

Hij gaf aan dat dit goed te behandelen is.

Hij heeft haar vanmiddag behandeld. In eerste instantie was ze woest!! Stiliggen en dan iemand aan haar hoofdje frummelen....
De osteopaat zei dat
het de 2 ronde beter zou zijn... ik kon het me niet voorstellen... maar
inderdaad de 2 ronde, lag ze zo relaxed en vrolijk te kletsen.

De osteopaat gaf aan dat ik met of binnen een week resultaat zou zien.

Ik was al blij dat ze vannacht voor het eerst weer zeer super heeft
geslapen...maar het idee dat nachtrust voor langere tijd terug gaat
komen maakt me zeer blij.
Ik juich niet te vroeg maar het voelt al wel als weer een beetje EUREKA!

Ga zelf ook maar eens bij hem op het bankje hehe...

Dit was hem zover, hopelijk hebben jullie er ook wat aan, voor de dames met tobbertjes dan...

Laat morgen wel even weten hoe vannacht was...!

Liefs van een nu-al-wat- wel-wat-vroeg-maar-dan-toch- zeer-opgetogen Daan!

JIPPEEEEEE!!!!!!!!!
Meid wat fijn  voor jullie, wat moet dat een verademing zijn, een nacht doorslapen!!
Nou hopen dat dit een blijvende verandering is maar het klinkt nu al geweldig.
Ik heb zelf geen ervaring met een osteopaat maar hoor er regelmatig hele postieve dingen over.
Nou Welterusten voor straks weer en ik wens jullie weer een heerlijk nachtje!!

groetjes Daniëlle.

Hee,

Fijn zeg, ik hoop dat het nu definitief beter wordt. Veel succes en inderdaad: alvast welterusten voor straks!

Groetjes Sascha

Klinkt goed allemaal. Ben benieuwd hoe het over een weekje is.
Lijkt me ook heerlijk een nacht doorslapen....alleen aan Julian ligt het (vaak) niet....ik ben sinds de bevalling zelf een woeler geworden, maar goed, dat is een ander verhaal.

Alvast welterusten!

Ellen mv Julian

Ik duim met je mee! Welterusten en slaap lekker!!!

Dag dag

Fonske

Zo dat is heel wat! Wist jij nog hoe het moest, doorslapen? Hopelijk zijn jullie binnenkort allebei weer gewent aan lange nachten. Wat moet jij op zijn zeg, tenminste kan ik me voorstellen. Ben benieuwd hoe het nu met jullie is, of het een trend is die heeft doorgezet? Sterkte en liefs van Stephanie

Nou... en... gisteravond even wat gemopper en gehuil... en toen...
WAS HET STIL!

Geloof je eigenlijk gewoon niet na zoveel weken narigheid...

Tot vanochtend uurtje of 7... dus... dit gaat de goede kant op!

Ik helemaal in mijn nopjes!

Thanks voor het meeleven...

Liefs Daan

Wat fijn! Nog niet te snel juigen maar het begin is goed en jij hebt 2 nachten kunnen slapen... SUPER!!!

Geniet van je avond en ik duim dat je vannacht weer lekker kan slapen.

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan