A
Anoniem
Guest
Goed allereerst....
Hoe het kan, geen idee!
Maar vannacht heeft Evi voor het eerst sinds een heeeeeleboel weken een nacht gemaakt... niet normaal!
Van half 7 tot kwart over 7....
Eergisternacht was al iets minder spektakel... maar vannacht was dus fantastisch! (gisteren heeft ze 2 tabletjes kindival gehad...)
Enfin...
Vanmiddag 3 uur op naar de osteopaat dus!
De osteopaat heeft haar bekeken en voelde spanning op haar schedel, aan de achter/onderkant.
Dit kan invloed hebben op onder andere de buis van Eustachius omdat deze doorgang te nauw wordt. Dit kan dan ook zelfs de werking van buisjes negatief beinvloeden die ze in juli heeft gekregen ivm vele oorontstekingen.. (en die oorontstekingen kunnen weer komen door die spanning omdat vocht afvoer en bloedsomloop dan vele malen minder is...)
Ook kan deze spanning licht en rusteloos slapen veroorzaken, snel reageren op prikkels enzovoort.... en dat uit zich met name 's nachts!
Spanning op haar schedeltje kan veroorzaakt worden door een val, te
weinig ruimte in de baarmoeder of door een te krappe uitgang bij de
bevalling.
Hij gaf aan dat dit goed te behandelen is.
Hij heeft haar vanmiddag behandeld. In eerste instantie was ze woest!! Stiliggen en dan iemand aan haar hoofdje frummelen....
De osteopaat zei dat
het de 2 ronde beter zou zijn... ik kon het me niet voorstellen... maar
inderdaad de 2 ronde, lag ze zo relaxed en vrolijk te kletsen.
De osteopaat gaf aan dat ik met of binnen een week resultaat zou zien.
Ik was al blij dat ze vannacht voor het eerst weer zeer super heeft
geslapen...maar het idee dat nachtrust voor langere tijd terug gaat
komen maakt me zeer blij.
Ik juich niet te vroeg maar het voelt al wel als weer een beetje EUREKA!
Ga zelf ook maar eens bij hem op het bankje hehe...
Dit was hem zover, hopelijk hebben jullie er ook wat aan, voor de dames met tobbertjes dan...
Laat morgen wel even weten hoe vannacht was...!
Liefs van een nu-al-wat- wel-wat-vroeg-maar-dan-toch- zeer-opgetogen Daan!
Hoe het kan, geen idee!
Maar vannacht heeft Evi voor het eerst sinds een heeeeeleboel weken een nacht gemaakt... niet normaal!
Van half 7 tot kwart over 7....
Eergisternacht was al iets minder spektakel... maar vannacht was dus fantastisch! (gisteren heeft ze 2 tabletjes kindival gehad...)
Enfin...
Vanmiddag 3 uur op naar de osteopaat dus!
De osteopaat heeft haar bekeken en voelde spanning op haar schedel, aan de achter/onderkant.
Dit kan invloed hebben op onder andere de buis van Eustachius omdat deze doorgang te nauw wordt. Dit kan dan ook zelfs de werking van buisjes negatief beinvloeden die ze in juli heeft gekregen ivm vele oorontstekingen.. (en die oorontstekingen kunnen weer komen door die spanning omdat vocht afvoer en bloedsomloop dan vele malen minder is...)
Ook kan deze spanning licht en rusteloos slapen veroorzaken, snel reageren op prikkels enzovoort.... en dat uit zich met name 's nachts!
Spanning op haar schedeltje kan veroorzaakt worden door een val, te
weinig ruimte in de baarmoeder of door een te krappe uitgang bij de
bevalling.
Hij gaf aan dat dit goed te behandelen is.
Hij heeft haar vanmiddag behandeld. In eerste instantie was ze woest!! Stiliggen en dan iemand aan haar hoofdje frummelen....
De osteopaat zei dat
het de 2 ronde beter zou zijn... ik kon het me niet voorstellen... maar
inderdaad de 2 ronde, lag ze zo relaxed en vrolijk te kletsen.
De osteopaat gaf aan dat ik met of binnen een week resultaat zou zien.
Ik was al blij dat ze vannacht voor het eerst weer zeer super heeft
geslapen...maar het idee dat nachtrust voor langere tijd terug gaat
komen maakt me zeer blij.
Ik juich niet te vroeg maar het voelt al wel als weer een beetje EUREKA!
Ga zelf ook maar eens bij hem op het bankje hehe...
Dit was hem zover, hopelijk hebben jullie er ook wat aan, voor de dames met tobbertjes dan...
Laat morgen wel even weten hoe vannacht was...!
Liefs van een nu-al-wat- wel-wat-vroeg-maar-dan-toch- zeer-opgetogen Daan!