En daar is nr 2!!

A

Anoniem

Guest
Finn is morgen precies 4 maanden oud en gisteren zag ik dat zijn tweede tandje ook is door gekomen! Zijn er meer kindjes die al zo snel tandjes krijgen? Gelukkig gaat het nog goed met de borstvoeding en bijt hij (nog) niet.

groetjes,
Ikke mv 2

Hoi Ikke,

onze zoon Lars (5 mnd.) heeft afgelopen vrijdag zijn eerste tandje gekregen. Zo zie je maar: niet teveel naar de statistieken luisteren; dat doen onze kinderen ook niet...
Verzorg jij de tandjes al? En zo ja: waarmee?

Groetjes,

Marijon

Hoi Meiden!!

Hmm, ik had een vraagje, mijn zoontje is nu 3 mnd en is sinds een week heeel erg aan het kwielen, gisteren had hij plots ook 1 rode wang!? Geen koorts hoor!

Hebben jullie dingen gemerkt toen jullie kindjes tandjes kregen??
en Ikke hoe oud was je kindje met zijn 1e tandje??

Groetjes Patricia

Finn was 3 mnd en 3 wkn oud toen zijn eerste tandje door kwam en een week later dus ook de 2e. Hij was al zo'n 2 weken steeds op zijn handjes aan het bijten. Ook speelgoed en spuugdoekjes stopte hij in zijn mond en overal op bijten. Hij kwijlde niet overdreven veel. Toen zijn 2e tandje doorkwam had hij idd ook rode wangetjes (dat had mijn dochter ook toen haar eerste tandjes door kwamen).

Lars heeft ruim een maand lang regelmatig vuurrode wangen gehad, gekwijld, overal op gekauwd en af en toe lichte verhoging gehad. Het kan dus nog even duren voor de eerste tandjes zich aanmelden. Lars kauwt graag op een bijtring en ik heb druppeltjes waarmee je het tandvlees kunt insmeren (doet het minder pijn). Ook de stapelbekers van Playgrow (hebben een schulprandje waar op gebeten kan worden) zijn favouriet.

Groetjes, Marijon

hey hallo

bente is nu 4,5 maand en heeft ook twee tandjes
meesten mensen hebben echt zo iets dat kan niet zo klein
gelukkig zijn er meer die er al tandjes hebben...

liefs moontje

Hoi,

Lars heeft inmiddels een tweede tand gekregen (met 5,5 mnd.) Ben benieuwd wanneer ze aan de bovenkant verschijnen.

Groetjes!

hoi,

Mijn zoontje had met 4,5 maand al 2 tandjes en met 5,5 maand zijn ook al de 2 boventandjes door! Dus er zijn veel meer baby's die snel tandjes krijgen, maak je niet druk daarom hoor!
Ik poets elke avond zijn tandjes met een kleine tandenborstel en een speciale tandpasta van 0 t/m 5 jaar.
Hij vind het prachtig en als ik klaar ben, poets hij zelf ook nog even!

Groetjes suzanne

Terug
Bovenaan