En daar was ik weer, wederom NIET zwanger!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi allemaal

Zo, na een lekker lang weekend weg, ben ik weer helemaal uitgerust.
Was leuk om weer zoveel goede berichten te lezen. Echt lekker thuiskomen!!

Sja, en bij mij........
Donderdag was mijn nod, maar geen teken van de duivels.
Vrijdagochtend hebben we een test gehaald en besloten om toch niet meteen te testen. We wilden toch maar wachten tot maandag.
En dat is het dus vandaag. Tot nu toe nog steeds geen spoor van een ongesteldheid. Ik heb nergens last van, voel geen steken. (ben wel heel chagarijn ig maar dat heeft zo z'n redenen hihi) Dus vanacht amper geslapen en vanochten met trillende knieen en biberende handen de test gedaan. Maar helaas was hij hartstikke negatief!!!

Deze maand was zelfs mijn mannetje helemaal teleurgesteld..... Hij had van de week al namen liggen bedenken, echt heel lief.
Mijn schoonmoeder vertelde wel dat zij na een paar dagen overtijd (6 bij haar, ik zit nu op 4) ook negatief testte en dat ze na 14 dagen ineends wel positief testte. Zij zei me dan ook dat ik toch nog even moed moest houden. Dus dat doe ik dan maar, een heeeeeeeeeeeeeeel klein beetje.

Stom he?? Had er totaal geen vertrouwen in, deze maand. Maar na 4 dagen overtijd word je toch enthousiast.......
Nou goed, ik wacht nog even lekker af en heb nui ook geen idee wanneer mijn volgende nod zou kunnen zijn.

Toch lekker om weer thuis te zijn....
Liefs en dikke knuffels Annet

Heey Annet,
Goh jammer zeg van die negatieve uitslag. Er zal wel veel door je hoofd heen spoken, denk ik! Raar he, dat je nu nog niet ongi bent! Dus er is altijd nog een sprankje hoop!
Sterkte hoor, met deze zenuw-slopende-dagen!
Ik mag zelf weer naar de volgende ronde, voor mij geld weer : nieuwe-ronde-nieuwe -kansen.

Sterkte nogmaals!
Liefs Esther.

Hoi Annet,

He, wat balen nou!! Maar inderdaad: heb nog een heeeel klein beetje hoop.  Ik testte (toen ik zwanger was van mijn zoontje) ook pas 6 dagen na mijn NOD positief. Dus het kan nog steeds....

Succes en hou ons op de hoogte!

Kus,
Joline

Hey Annet!

Ik ben nieuw hier, maar wilde toch graag ff reageren! ik heb namenlijk hetzelfde! Ik heb een test gedaan nadat ik 1 dag overtijd was (ik heb normaal een heel regelmatige cycles) die was dus ook hartstikke negatief, nu zijn er ook nog steeds geen rode duivels te bekennen! ben inmiddels 4 dagen overtijd! Ikzelf ga er maarvanuit dat mijn lichaam me voor de gek aant houden is omdat ik het zo graag wil en er dus ook enorm mee bezig ben! Maarja ergens blijf je toch een sprankje hoop houden! Hopelijk blijven je rode duivels uit en test je over een paar dagen positief!!

groetjes Petra

O jee Annet, wat balen zeg... ik snap het wel hoor; iedere ronde, hoe klein de kans ook is, is spannend. Maarre, het is pas zeker als je ongi bent hoor! Ik duim stiekem nog even door voor je.
Bij ons is de kans deze ronde ook bijzonder klein maar kan het niet laten toch een beetje hoop te hebben. Tja ach he...
Volgens mij las ik al dat het klussen weer gelukt was, toch? Hou vol meisje.

Liefs

haai meissie,

hoe is het?leuk gehad dus?je zit dus nog in spanning lees ik.....
nou ik zal je even hoop geven: ik ben dus hoogstwaarschijnlijk zwanger gek he maar twijfel toch nog een beetje...
de eerste test was van clearview (via internet)en die gebruiken ze ook in ziekenhuizen en is betrouwbaar en die gaf een positieve uitslag!toch voor alle zekerheid nog 2 testen gekocht en die gaven een veeeeeel vager streepje aan nou ben ik al zo misselijk enzo dat ik diep van binnen wel geloof dat ik zwanger ben maar ga voor alle zekerheid morgen toch nog even een test kopen en die woensdagochtend doen...ik maak dus laat dat HCG aan...de vorige keer dat ik zwanger was had ik 5 dagen na NOD getest en ook vaag streepje...2 weken later deed ik toen voor de grap een test en binnen 1 seconde een vette streep

kortom wat ik hiermee wil zeggen is dat je nog alle kansen hebt!

rustig afwachten

liefs leetje

Heeeeee leetje

We zitten op je te wachten meis,
Wat lief dat je aan me denkt hoor.
Ik vond het zo geweldig leuk om te lezen van jou vanmiddag!!!!
Vond   het gelijk weer leuk dat ik thuis was.
Hihi vanochtend toen ik die test deed, kwam er eerst een heel vaag horizontaal lijntje...
Mijn hartje sloeg op hol!! Maar dat lijntje verdween en er kwam een heel erg leeg vakje voor terug....Ik doe nu nog steeds 2 keer per dag een tampontest omdat ik het maar raar vind allemaal, maar er is nog steeds niks te zien..........
Vreemd genoeg voel ik nu wel allemaal rare dingen die ik nog nooit eerder heb gevoeld, en ik heb overdag steeds slaap en 's nachts kan ik niet slapen.....
Toch geloof ik er niks meer van...snik.

Nou goed, jouw verhaal geeft me weer een klein beetje geduld haha.
Heel veel dikke zoenen Annet

Terug
Bovenaan