en daar zijn ze (al)weer

A

Anoniem

Guest
ai ai ai vandaag weer rode duivels. vorige week woensdag maar 1,5 en daarna niets meer en nu dus alweer visite. lijkt toch wel erg veel op feb. toen ook 1,5 dag en na 6 dagen weer 2,5 dag. wordt gek van mijn lichaam. snap er echt niets meer van.
gister voelde ik me ook heel raar. en vanmorgen zag ik dat mijn temp weer iets lager was. en op het toillet ontdekte ik de duiveltjes weer.
kan er mee leven dat het niet raak is en ik ong. wordt maar dit is echt niets.
moest het ff kwijt hoor, want man lief is er erg nuchter onder en heeft het er liever niet over heb ik het idee. tsja mannen hoeven al die poespas erom heen niet te weten lijkt wel. die kunnen daar volgens mij gewoon niet mee omgaan
gelukkig heb ik jullie damens toch wel erg fijn

He gatsie wat naar! Er lijkt niet echt een regelmaat in te komen.. Hopelijk vanaf nu wel meid!!!!

Daar zijn we toch voor!! Mijn man wil de details ook niet weten hoor. Ik vertel wanneer wanneer de red devils er zijn en hij merkt het snel genoeg wanner ik mn ei heb hihi! Ik heb dezelfde klachten en ben naar de ha gegaan. Volgens hem maak ik niet genoeg hormoon aan zodat mijn baarmoeder het ''bedje'' niet dik genoeg maakt waardoor ik dus steeds wat bloed/slijm verlies. Ik ben nu aan primolut en hopelijk helpt dit!
Ik zou dus zeggen bel naar de ha, misschien kan hij niks doen, maar misschien ook wel!

Succes!
Liefs ciomama

Ja, dat denk ik ook, even naar de dokter gaan. Er is vast een goeie oplossing voor. Maar dat niet snappen van je lijf he? Zo irritant!

Mijn vriend wil ook geen details. Gister wou hij graag maar doordat ik wat oud bloed verlies, had ik daar maar even geen zin in. Probeerde het gewoon af te wimpellen maar moest uiteindelijk toch maar uitleggen wat er aan de hand was en toen ik bezig was met vertellen zei hij: ho maar, meer hoef ik niet te horen, haha! Ik had hem al gewaarschuwd, maar hij snapte het niet helemaal.
Maar nog geen helder bloed verlies hier, dus afwachten..

Als ik jou was zou ik toch een keertje de ha bellen, je kunt het altijd proberen.
Liefs

hey las,,

wat klote voor je hoop dan toch echt dat het wel snel raak is zodat je er niet over hoeft te hebben met je vent,

ik zit in het zelfde mijn vriend wil dolgraag dat ik zwanger word maar er over praten ho maar.. hij wil er niks over horen
en zelfs nu niet nu ik een week overtijd ben.. we hebben hierdoor afgelopen weekend verschrikkelijke ruzie om gehad.. ik was heel gefrustreerd en toen kwam snachts ineens alles eruit.. maar niet over de zwangerschap dat kwam later pas bij het goedpraten. want daar mocht ik het toch nooit over hebben..

nu hebben we gelukkig afgesproken dat hij meer zijn gevoel erbij los laat en ik er iets meer over mag hebben..
waar zo'n ruzie toch nog wel niet goed voor is..

maar goed.. we zijn hier voor jou
en idd gelukkig kun je je verhaal hier wel kwijt en zijn er van die onwijs lieve vrouwen om jou hier te steunen.

en idd zoals hierboven vermeld staat.. gewoon de huisarts bellen meis.. nee heb je ja kun je krijgen..

hoop dat je je snel weer iets beter voelt..

liefs

Hay meisie!!

Nee, die mannen pfffffffffffffffff. Nou ja, dan maar geen details maar ben wel van mening dat ze er wel voor ons moeten zijn!

Jammer dat het niet gelukt is en wat balen zeg die onregelmatigheid op deze manier!

xxxxxxxxxx Jessica

Terug
Bovenaan