en daar zijn ze weer.

A

Anoniem

Guest
die akelige duivels....
zou vanmorgen testen, lag ook al klaar. ik denk nog even voor de zekerheid en een wcpapiertje er langs halen om te zien of ik toch al ongesteld ben, en ja hoor, rood. dus maar niet getest. dit kan weer terug in de doos voor de volgende ronde. jammer maar helaas.
vandaag even balen en vanaf morgen weer met volle moed de volgende rond in!
dames die wachten. kom op he met die pos testen!!

Das weer balen. Hou de goede moed erin. Nieuwe maand nieuwe kans. Hoop dat t next time raak is.

Ah bah!

Nou in ieder geval een test gespaard!!!!

Volgende ronde raaaaaaaaak!

Oh dat is balen!

Maar worden jou cycli ook niet een beetje langer? Of is deze ronde toevallig wat langer dan normaal?

Inderdaad, vandaag even balen, morgen is dat gevoel weer weg en schijnt de zon weer!

He shit balen! Had het zo gehoopt voor je!

Vandaag ff lekker balen.. sterkte meis

@mascha239, heb een erg onregelmatige cyclus.... tussen de 4,5 en 6,5 week.... deze x was ie precies 6 weken.

heb wel hele erge krampen deze x tijdens de eerste dag duivels... heb ik nog nooit zo erg gehad. sta soms even 5 min op zijn kop van de pijn....
nou je komende maand wordt mijn (en alle nog niet zwangeren) maand!!!!!!

Hai meid,

Wat balen zeg!! Ik had zoooo anders voor je gehoopt, je nod was inmiddels al een week geleden. Begrijp heel goed dat je baalt en dat geeft ook niets (hoort erbij, helaas) Morgen indd weer met goed moed verder!!

Sterkte en succes de aankomende ronde!
Liefs Lynn.

Balen meid, er was zoveel goede hoop deze ronde!

Sterkte!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan