en daar zit je dan....

9 maanden lang toegeleefd naar 2 augustus want dan is de uitgetelde datum...en tja nr 1 was er met 38.5 wkn dus deze zal ik heus niet helemaal uitdragen....
maar helaas, afgelopen zaterdag was dus de uitgetelde datum en deze ging voorbij zonder dat we onze baby eindelijk in armen konden sluiten....
ergens heb ik het er best moeilijk mee, in de tussentijd gaat de verlof periode verder en heb juist doorgewerkt tot 4 wkn van te voren zodat ik naderhand langer zou hebben met de kleine...
zaterdag was ik vrij down en ook gister kon ik mn draai niet vinden, het gaat nu wel redelijk maar kan me er raar genoeg geen inbeelding meer bij maken dat we dadelijk een baby erbij hebben, zelfs de box in de kamer en een complete babykamer geven me dat gevoel al even niet meer....heel raar maar je stelt je ongemerkt toch ergens op in en de uitwerking als dat niet gebeurt is vreemd.
sinds donderdag heb ik bij de politie aangifte gedaan van vermiste enkels want ook bij mij hebben mijn enkels zich uit de voeten gemaakt en moet ik het doen met benen die in 1 keer doorlopen tot mijn voeten...en heb ik door het lopen op  blote voeten en slippers (want tja schoenen passen niet meer) de hakken van mijn voeten onder de kloven zitten grrrrr

sorry moest even mijn depri ei kwijt....morgen weer naar de VK en donderdag naar het ziekenhuis om te kijken voor de mogelijkheid tot inleiden....vreemd maar in mijn achterhoofd heeft er altijd een stemmetje gezeten met de datum 8-8-2008...(had ik daar maar meer naar geluisterd, dan had ik nu misschien niet zo'n dowm gevoel en me er beter bij kunnen neerleggen)

Groetjes Veronique 40+2 wkn

quote: Veronique_Franco schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-08-2008 14:14:45'));

9 maanden lang toegeleefd naar 2 augustus want dan is de uitgetelde datum...en tja nr 1 was er met 38.5 wkn dus deze zal ik heus niet helemaal uitdragen....
maar helaas, afgelopen zaterdag was dus de uitgetelde datum en deze ging voorbij zonder dat we onze baby eindelijk in armen konden sluiten....
ergens heb ik het er best moeilijk mee, in de tussentijd gaat de verlof periode verder en heb juist doorgewerkt tot 4 wkn van te voren zodat ik naderhand langer zou hebben met de kleine...
zaterdag was ik vrij down en ook gister kon ik mn draai niet vinden, het gaat nu wel redelijk maar kan me er raar genoeg geen inbeelding meer bij maken dat we dadelijk een baby erbij hebben, zelfs de box in de kamer en een complete babykamer geven me dat gevoel al even niet meer....heel raar maar je stelt je ongemerkt toch ergens op in en de uitwerking als dat niet gebeurt is vreemd.
sinds donderdag heb ik bij de politie aangifte gedaan van vermiste enkels want ook bij mij hebben mijn enkels zich uit de voeten gemaakt en moet ik het doen met benen die in 1 keer doorlopen tot mijn voeten...en heb ik door het lopen op  blote voeten en slippers (want tja schoenen passen niet meer) de hakken van mijn voeten onder de kloven zitten grrrrr

sorry moest even mijn depri ei kwijt....morgen weer naar de VK en donderdag naar het ziekenhuis om te kijken voor de mogelijkheid tot inleiden....vreemd maar in mijn achterhoofd heeft er altijd een stemmetje gezeten met de datum 8-8-2008...(had ik daar maar meer naar geluisterd, dan had ik nu misschien niet zo'n dowm gevoel en me er beter bij kunnen neerleggen)

Groetjes Veronique 40+2 wkn

Hoi!

Vervelend voor je joh.. dat het nog niet begonnen is. Wacht dan maar even tot vrijdag dan heb je gelijk een leuke datum.
Maar ik las dat over het verlof. Maar je krijgt zoiezo 12 weken verlof na je bevalling. Dus als je 2 weken uitloopt krijg je gewoon nog je 12 weken hoor. Of weet je dat wel?

Heel veel succes nog, met de laatste loodjes en met de bevalling natuurlijk.

Groetjes Marina

Hoi Veronica

Ik begrijp je helemaal. De verl.k. had dit keer gezegd dat ik de 39 wkn waarschijnlijk niet ga halen en daar pin ik mij best wel op vast. Dat is dus a.s. zondag, dus het kan nog wel. Ik begin het ook zat te worden en dat had ik dus helemaal niet. Ik ga a.s. donderdag naar de verl.k en laat ik me strippen. Ik heb namelijk al wel ontsluiting, maar of het ook daadwerkelijk gaat helpen. Ik zal teleurgesteld zijn als het niet zo is...
Ik hoop dat je deze week een wolk van een baby in je armen kan sluiten, net zo als ik dat voor mij zelf ook hoop
Succes !!

Gr. mamajo.

Och meid,

Akelig hoor, dat gevoel, ik heb het met mijn 36,5 week al.........ben er zo klaar mee!
Maareh, over dat verlof, dat blijft gewoon 12 weken, ookal blijft je uk nog 2 weken zitten, jij krijgt gewoon je 12 weken, ingaande na je bevalling! Dus maak je daar nou niet druk over.............
Ik hoop dat je uk zich gewoon vrolijk zelf gaat aandienen binnen nu en niet al te lang, hou vol!!!

Liefs Rimke
36+2 weken......

Hou vol, hou vol!
Kan me goed voorstellen dat je er even doorheen zit.
En ja, de eerste te vroeg, de tweede zal dan zeker niet 2 weken overtijd lopen zou je zeggen.

Ik heb het precies andersom.
Bij de eerste 14 dagen overtijd. Stiekem ga ik er nu ook wel vanuit hoor, anders valt het zo tegen...

Succes nog, enne, die 8-8 kan het ook nog wel eens wezen!!!!

Sientje

Hiiii Veronique

Kan me helemaal voorstellen dat je baalt. We Want Our Baby hahaaa !
Tegen mij roept iedereen maar dat ze vast eerder komt, en ik ga er stiekem geloof ik toch een beetje vanuit dat dat idd zo is. Heb al een week lichte voorweeen en heb nu al (ben 38+2 weken) zoiets van Waar Blijf Je Nou???
Ik ga denk ik ook echt onwijs balen als ze niet voor de uitgerekende datum komt... maarja, denk maar zo, het kan nu nog maximaal twee weken duren bij jouw, das toch zoiezo niet erg lang meer.....

Terug
Bovenaan