en dan ben ik de 2e

ik ben Liset, 22 jaar jong en 1 augustus uitgerekend van ons 2e wondertje. Ik heb al een dochtertje sarah van 7 maanden. ik ben bijna 2 jaar getrouwd met Wout,23 jaar. Hij heeft een eigen bedrijf en ik ben thuis bij sarah en doe de administratie van ons bedrijf.
Deze zwangerschap is heel erg gewenst, maar wel onverwacht. Ik geef nog bv aan sarah en ben pas 4 weken geleden voor het eerst ongesteld geworden na de geboorte van sarah. We hadden verwacht dat het wel weer even zou duren, maar ik ben nu dus weer zwanger. Erg onwerkelijk, maar we zijn er heel heel erg blij mee!!!!

groetjes liset

hoi liset
gefeliciteerd met je zwangerschap dan maar he
het was dus echt een verassing.
ik heb al een zoontje,van nu bijna 10 maanden.ik wilde van begin af aan al graag snel een 2e,maar blijkbaar was mn lichaam er nog niet helemaal aan toe.en nu is t eindelijk zover
achteraf gezien nog wel snel.boas zal 18 maanden zijn als de volgende komt.
hoe voel jij je?ik voel me echt al hardstikke zwanger,terwijl ik dat bij boas pas met een week of 7 kreeg.veel buikpijn,ook doordat ik erg moeilijk naar de wc kan en heel veel honger.ook al af en toe kokhalzen bij vieze luchtjes.ik heb op mn eigenlijke ongidag wel wat bloed verloren.erg schrikken,maar t was maar een klein beetje en verder voel ik me vet zwanger dus ik ga er maar vanuit dat t allemaal wel goed zit.
ik hoop dat hier snel lekker veel gekletst word!! ik kom  wel vaak  moeilijk op t forum,dat is wel irritant,maarja...
groetjes karin

Hoi Liset.

Wat een leuke verrassing,gefeliciteerd!!
Hier ook zo`n verrassing,wij zouden eigenlijk vanaf december weer gaan klussen,dan wordt onze Teun 1 maar dat is nu niet meer nodig!!
Heerlijk hè!
Geniet ervan!!

Groetjes Mikkie.

Dat komt me heel bekend voor, nadat Jordan geboren was, wilden wij ook graag snel een tweede kindje en na 4 maanden was ik weer zwanger! Dat hadden we niet verwacht!
Maar het is heerlijk hoor!

Gefeliciteerd!

Hallo meiden,
wat leuk veel van jullie die al snel een tweede krijgen!
Mijn zoontje is nu ruim 5,5maand en ben ongeveer 3aug uitgerekend!
Erg spannend allemaal hé?
Gr. Trotse MAM

Terug
Bovenaan