en dan eindelijk toch

De meeste die hier nog niet zo lang zijn zullen mij niet zo goed kennen.
Ik heb ruim een jaar geleden een miskraam gehad en toen wel regelmatig gemaild. De laatste maanden probeerde ik het iets meer van me af te zetten.
Ik gaf wel iedere keer mijn NOD door. En die was weer vandaag.
En waar ik helemaal niet meer op durfde te hopen gebeurde vandaag toch. 2 streepjes. De test leek eerst helemaal niets te doen. Maar na 5 minuten stonden ze er toch.
Ik heb daarna helemaal op van de zenuwen mijn zusje gebeld en Hans gemaild.
Maar ik durf nog niet te veel te hopen. Vorige keer ging het fout en vanwege mijn leeftijd 40 jr heb ik toch wel een verhoogde kans op een miskraam, maar zonder dit kom ik er in ieder geval helemaal niet.

Groetjes van Caroline

Lieve Caroline,

GEFELICITEERD!!

Weet je dat ik een berichtje voor je achter wilde laten? Moest van de week ineens sterk aan je denken en vroeg me af hoe het met je ging. Ik ben ZO blij dat het nu voor jou dan eindelijk weer gelukt is!!! Ik zou het leuk vinden om contact met je te houden. Ik geef je mijn mailadres, kijk maar of je het leuk vindt me een keer te mailen:
frederique_maclean@hotmail.com

Probeer niet te angstig te zijn en vooral te genieten! Ik gun het je zo!!

X F.

Wow Caroline....

Wat een supernieuws...
Het is je zo gegund en ik ga zo hard voor je duimen dat het goed gaat.
Ik had ook afgelopen maandag mijn NOD moeten hebben maar die is er nog steeds niet (ik heb nooit een cyclus van 30 dagen dus maar voel me niet echt zwanger)

Heb je kwaaltjes of voel je je gewoon lekker?

Knuffel,

Corina

Hey,

Wat een goed nieuws lees ik hier weer, fijn hoor.
Van Harte gefeliciteerd met je Twee streepjes!!!!!!
Nu komen er weer spannende dagen en weken aan we gaan hopen en duimen voor je dat je hier niet meer terug hoeft te komen en dat je over 8maanden een heeeeellle dikke toeter hebt!!

Liefs Bibi

Caroline!!! Wat fantastisch!! Gefeliciteerd meid, ga er lekker van genieten!

Je weet vast ook niet meer wie ik ben: de andere 'oudere jongere' (38 jaar), van september tot december schreef ik hier ook mee, maar toen heette ik el (iemand heeft mijn naam ingepikt op het nieuwe forum!)

Ik heb zelf eigenlijk   bijna net zo'n goed bericht: ook vandaag nod, maar bij mij was de test pas na 15 minuten vaag positief. Ik durf het dus nog niet zo van de daken te schreeuwen, maar geen bloed is goed zullen we maar denken.

Liefs, (qwebb)el

Hoi Caroline,
van harte gefeliciteerd!!!!
Is dit jullie eerste kindje??
Geniet ervan, hoe moeilijk het ook is, zie ik je op het december forum???
Liefs Annemarie, 5w1d

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie felicitaties.
Gwebbel jij ook gefeliciteerd! Het is wel een positieve test.
En Corina voor jou dus ook heel spannend. Dat je kunt wachten met testen. Ik kon het niet. Ik heb ook helemaal geen verschijnselen maar dat zegt dus niet alles. Ik hoop dat je mee gaat naar het decemberforum.
Is dat forum er eigenlijk al. Ik durf me eigenlijk nog niet zo goed aan te melden. Als de dood dat het fout gaat.
Het is niet mijn eerste kindje, maar mijn derde. Mijn zoontjes zijn 6,5 en bijna 5 jaar.
Nummer 3 heeft hier 2 jaar een discussie opgeleverd. Eindelijk waren we eruit en na 4 maanden werd ik zwanger. Dat ging met 9 weken fout en leverde me 2 curretages in 1 week op.
Vervolgens lukt het niet meer om zwanger te worden tot nu. Het was ongeveer wel mijn laatste kans. Ik bleef mijn grenzen verleggen.
Eerst wilde ik het toch wel graag vast kunnen houden voor mijn 40e, toen dan maar zwanger voor mijn 40e, daarna vast kunnen houden voor mijn 41e. En nu als alles goed blijft gaan wordt het de maand na mijn 41e geboren.
F. ik heb jouw privé gemaild.

Groetjes van Caroline

Terug
Bovenaan