en dan gebeurt er dus...

Helemaal niks. Gyn gesproken. Geen grote cysten en geen gekke dingen op de echo, behalve dan de dikte van het baarmoederslijmvlies. Maar ik zou de eerste zijn waarbij het te dik zou zijn. Advies: half jaar tamoxifen slikken en zelf proberen. Geen fm's, geen pregnyl. Geen idee hoe mijn cyclus nu wordt. Met de tamoxifen heb ik 1 keer een cyclus van 36 dagen gehad en 1 keer van 24 dagen. Dus tja, wanneer moet je dan klussen. Omdat er wel een goede eisprong is met de tamoxifen moeten we zelf maar proberen. Aan de ene kant fijn even geen druk, maar aan de andere kant voelt het ook als een half jaar weggooien.

Jeetje, dat is best een domper. Ik kan me goed voorstellen dat het als een weggegooid half jaar voelt. Wel fijn dat alles ok is verder. Is het misschien een idee om ovulatietests te gebruiken? Ik heb ze eens goedkoop via het internet besteld en toen vanaf mijn menstruatie 1 (soms zelfs 2) tests per dag gedaan tot ik een positieve in handen had. Of anders netjes elke 3 dagen vrijen?

Hè? Maar ze doen dus niks tegen die dikte van dat baarmoederslijmvlies? Of is daarvoor de tamoxifen? Het lijkt me wel heel erg raar voor jullie! Wat je zegt: lekker om even bij te komen, maar moet gek zijn ineens een half jaar niks meer. Ik hoop in elk geval dat je cyclus redelijk regelmatig blijft!

@mamace ovulatietesten zijn volgens mijn gyn pure geldverspilling. Dus daar begin ik niet aan.

@ilse het was dunner dan bij de fm, dus het slinkt wel bij een menstruatie. Maar ja, het wordt wel heel dik. Geen zaadcel die daar voorbij komt volgens mij.

Pff...jeetje, maar als er geen zaadcel voorbij kan komen, waarom wordt er dan geen iui of ivf voorgesteld? Kun je niet voor een second opinion gaan bij een andere gyn? Vind het toch wel een beetje raar dat ze je zo laten zitten. Andere vrouwen worden toch ook geholpen met iui en ivf? Hoe voel je je er zelf onder nu?

Volgens de gyn is het alleen maar goed dat het dik is. Een goed nestje. Hahahaha. Maar ik heb zelf mijn bedenkingen erbij. Ach ik kijk het even aan. Voor deze maand is het sowieso wel even lekker. En volgens de gyn ben ik bij de volgende afspraak zwanger van een tweeling. Hij heeft er dus wel vertrouwen in.

Terug
Bovenaan