en dan ist haast al weer juni

Het gaat zeker snel. Morgen ben ik alweer 26 weken. Gaat wel heel hard nu.

Wel is de warmte wat lastig, maar ja daar is weinig aan te doen. Dus blijf gewoon veel binnen

hoi ja het gaat idd zooo snel,as maandag ben ik 27weken,pfff soms denk ik weleens of het niet te snel gaat,maar daar zal ik straks met nog een paar warme dagen wel weeer vanterugkomen,ik ga morgen met mn mams op kinderwagenjacht,ook leuk,heb dr echt zin in

ik ben maandag ook 27 weken...
en de warmte is hier nu ver te zoeken....t kan nooit normaal hier...of je kan in de bikini..of de winterjas kan weer uit de kast....
maar ach....die hitte was idd vreselijk...en zullen we ongetwijfeld nog wel es last van hebben...

Ik ben ook blij dat het een beetje is afgekoeld althans smorgens...
Gisteren dacht ik eindelijk en s'middags was het opeens weer zo vreselijk warm...

Mijn beste vriendin zei zaterdag tegen me,Ja daarom wou ik persee niet in de zomer zwanger zijn...
Ik zeg tegen haar,ja maar zo iets kun je heel moeilijk plannen,zei heeft net het geluk gehad,maar de volgende keer is ze misschien ook in de zomer uitgeteld...

ja dat valt niet te plannen....;-)
en t heeft ook wel weer wat!!....toch?;-)...positief blijven!!

onze kindjes kunnen gelijk naar buiten....als je in de winter bevalt moeten ze ver weg gestopt worden ivm de kou....en daar zitten WIJ lekker niet mee;-)

Terug
Bovenaan