En dan kan je niks meer...

Zo gisteren ben ik wakker geworden en kon ik echt niks meer.zitten,lopen en liggen deed allemaal pijn,ik dacht op een gegeven moment echt ik heb een hrnia,maar de pijn zit echt in ijn billen en bekken.
vanmorgen dacht ik nog oh gelukkig het is weg,maar toen moest ik van het toilet af komen en dat ging niet meer.
Maar meteen de dokter gebeld en ik kon meteen komen en het is dus geen hernia,maar wel mijn bekken,nu naar de fysio en paracetamol en kijken hoe het dan gaat,maar ze zijn bang dat ik vanaf nu niet meer aan het werk kan.

Als de pijn maar weggaat want dit is echt een hel!!

Ik moest het even kwijt!!!

Sterkte dat is echt niet leuk. Hopen dat de fysio en paracetamol helpen.
En ik van het weekend maar balen dat ik een blaas ontsteking heb en door de antibiotica weer aan het spugen was.Heel veel sterkte en ga voor je duimen dat de pijn snel weg trekt

Hoi,

Dat is niet zo leuk zeg. Het is zeker te hopen dat de fysio help en de paracetemol.
Ik loop ook bij de fysio, maar daar liep ik al, ik had gezegt dat ik ook meer last van mijn heupen/bil/onderrug kreeg, hij zei dat ik dan moet fietsen, het hoeft niet zwaar fietsen te zijn, als die beweging maar gemaakt word en ik moet zeggen heb wel het idee dat het voor een groot deel helpt.

Succes

Vanavond naar de fysio geweest,ik heb mee gedaan met zwangerschaps gym voelde wel goed,maar de pijn is er niet minder op geworden...

Proberen te blijven bewegen en de oefeningen te doen en dan hopen dat het langzaam aan beter gaat.

Als werken er niet meer in zit voor mij dan gaan die 23 weken nog erg lang duren....

Proberen er het beste van toemaken en hopen dat de pijn minder wordt....

Meiden ik hoop voor jullie dat het jullie beter vergaat...

och jasses meid......ik hoop voor je dat de fysio helpt...want je moet nog best wel een tijd....en dan met die pijn.....dat lijkt me niet niks!!

heel veel sterkte!!

Terug
Bovenaan