en dan nog iets atwt

A

Anoniem

Guest
kijken jullie as the world turns, ik dus 1x in de week als het uitkomt, en toevallig ging vandaag jennifer dood ( ik heb geen idee wat ze had),..heel drama, kindje op haar bed, man er naast, jonge meid,..ik heb zooooo gejankt!

Hahahahaha ik ben een echte ADDICT! Kijk het al vanaf mijn 15e ofzo.... Ik heb vandaag ook zitten janken terwijl het gewoon een soap is...
Maarree Jennifer had een longontsteking. Ze moest in het ziekenhuis blijven maar weigerde dat omdat ze bij haar zoontje wilde zijn die zelf net erg ziek was geweest. Dusss tegen doktersadvies naar huis en toen is het op haar hart geslagen met als resultaat hartfalen en niet meer te redden. Raar hoor dat het zo ging. Zal wel uit de serie willen ofzo.

gr.Ing

Hoi,

ook ik volg ATWT, en vond het ook erg zielig wat er gebeurde.
Moest mezelf ook inhouden hoor, haha!
Vind het wel jammer dat ze eruit is/gaat, vond haar best een leuk personage hebben.

Groetjes Debby.

Ja boehoeeeeeee, ik heb ook verschrikkelijk zitten huilen, gisterenavond al (dan is het op RTL8 's avonds). Ik ben ook een die-hard fan van atwt, kijk ook al vanaf mn 16e ofzo, ik zat iig nog op school. (ben nu 35). Ik blijf het een goed serie vinden, probeer meestal wel elke dag te kijken.
Maar heel jammer dat Jennifer eruit is, zo zielig voor dr zoontje, maarja het is natuurlijk maar een soap. . .

Gr. van Sonja

Oh dames,

jullie moeten dit niet verkeerd opvatten hoor maar ik heb zo gelachen om jullie reacties op een soap. Zijn dit de hormonen nog? Ik heb nl helemaal niets met soaps en kan er dan ook niet naar kijken omdat het me niet boeit, maar als ik jullie reacties lees, geweldig!!!!

Groetjes van Marloes

Hahaha hier nog 1 huilend op de bank , m,n man kwam net thuis toen ze dood ging begon hele verhalen ik zo hou je mond eens   ze gaat dood , hij zo WIE ...

Ik zo jennifer hij lachen haha ja hoor het is weer zover zegt ie ...

Maar ff aan marloes ligt bij mij niet alleen aan de hormonen , als ik een goeie film zie dan kna ik altijd wel huilen als het zielig is hihihi

groetjes van anna

ik volg het ook, en ik moest ook wel een traantje wegpinken.

En nee, bij mij zijn het niet de hormonen. Ik ben altijd al een emo typje. Kan al gaan janken bij de mooi muziekje ofzo. En als een ander moet huilen, dan ga ik ook vaak huilen. Omdat ik het dan zo zielig vind.

Nu is de herhaling van ATWT. Heb niet zoveel te doen, dus ga het nog maar eens bekijken. Tijdens de aardappelen schillen.

quote: anna soltanian reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-02-2008 08:46:52'));

Hahaha hier nog 1 huilend op de bank , m,n man kwam net thuis toen ze dood ging begon hele verhalen ik zo hou je mond eens   ze gaat dood , hij zo WIE ...

Ik zo jennifer hij lachen haha ja hoor het is weer zover zegt ie ...

Maar ff aan marloes ligt bij mij niet alleen aan de hormonen , als ik een goeie film zie dan kna ik altijd wel huilen als het zielig is hihihi

groetjes van anna

Hoi Anna,

ik bedoelde het absoluut niet rot hoor maar moest erg lachen om jullie tranen om een soap. Ik kan wel in tranen uitbarsten als ik bijv. een bevalling op tv zie. Maar dat is iets wat echt gebeurt.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan