en dan nu aandacht voor......jawel, dé man!!!!

Hahaha ik heb een steen voor mijn mannetje gekocht. De rookkwarts. Ok, nu heeft deze ook bepaalde eigenschappen die hem goed zullen doen maar...........deze bevordert dus ook de vruchtbaarheid bij de man!! Super gewoon dat hij hem wil dragen. Terwijl hij zó nuchter is!!!!

Ja ik ben nu eenmaal een zweefteef...ok, ik geef het eindelijk toe

Wij zitten nu in ronde 11 (ronde 4 mk) en wil dit allemaal niet helpen zeggen wij; ok, de natuur helpt niet maar dan geen verdere behandelingen. Ik ben een natuurmens. En ik geloof. Als dit niet gaat ga ik niet 'tegen'  de natuur in. Dan is het maar zo.....
Misschien hard maar deze keus hebben wij gemaakt en willen dan voor andere dingen in het leven gaan. Inderdaad benadrukt het gedicht van Hester dit. Je kunt erg lang treuren om dingen die niet (of helaas wel) gebeuren maar je moet door!!! Nou ja, genoeg gezemel weer voor vandaag, ik straal dit forum nog even wat vruchtbaarheid in en ga ik lekker buiten zitten!!!

groetjes Costa

Hoi,

Heb je berichtje even gelezen en hoop dat je mij daarmee met vruchtbaarheid hebt bestraald! Ik geloof zelf niet zo in het dragen van die stenen maar als jullie je er goed bij voelen prima! Ik las laatst dat foliumzuur voor de man ook bij kan dragen aan betere kwaliteit van het zaad zeg maar. Weet het ook niet hoor maar zou ook kunnen.
Veel sterkte met het zwange worden! Ik hoop dat het nu eens gauw raak mag zijn en dat natuurlijk alles goed mag gaan!

Groetjes Ineke

Hoi
Klopt, foliumzuur helpt ook. En toch helpt de steen. Nou ja ik ben niet zwanger maar mijn oh zo nuchtere mannetje merkt 'iets'. Hahaha als iemand niet in stenen gelooft is hij het wel. En ik merk ook verandering. Nou ja, al met al, ieder zijn geloof toch? Jij ook veel sterkte met zwanger worden!!

groetjes Costa

Jeetje......... die mannen blijven ons wel verbazen hè? Ik kan mij niet voorstellen dat mijn mannetje met een steen gaat rondlopen, ik denk dat die mij in een gesticht  laat opnemen als ik het uberhaupt als vraag haha. Dit dacht jij waarschijnlijk ook wel is het niet??

Goh... en nu duimpjes draaien op dat het werkt hè!

Liefs,
Brigitte

Terug
Bovenaan