En dan nu een meisje, maar hoe!?

A

Anoniem

Guest
Wij hebben 2 heerlijke gezonde jongens van 4 en 1. Wat wil je nog meer. Nou niets dacht ik tot voor kort. Een derde guppie erbij, weer een nieuw persoontje om onvoorwaardelijk van te houden. En misschien dan wel een meisje? We hebben de beslissing al bijna genomen.

Onderzoek heeft aangetoond dat je met 2 jongens maar liefst 70% kans hebt op een derde jongen. Bakerpraatjes hebben we niets aan. Ik heb gehoord over dieten die invloed uitoefenen. Wie weet er meer van? Kom maar op.

Nou, ik zou het niet weten en eigenlijk interesseert het mij ook niet. Misschien kun je het uitrekenen op een of andere chinese kalender, over bakerpraatjes gesproken.

70 % kans op een jongen als je al 2 jongens hebt. Ik ben blij als ik uberhaupt nog een keer zwanger kan worden en onvoorstelbaar blijer als ik na negen maanden mijn kindje in de armen mag houden. Jongen of meisje, alles is mijn even lief. Dus ik kan geen antwoord geven op je vraag want ik ben met andere dingen bezig over zwanger worden.

Monique.

hoi hoi,

kan me goed voorstellen dat je na 2 knullen een meid zou willen...ik heb er zelf 1 en vind het ontzettend leuk...lekker tutten!! (had overigs geen voorkeur)

het schijnt toch zo te zijn dat als je vlak voor je eisprong vrijt de kans op een jongen groot is omdat zij sneller zwemmen.

en als je een meisje wil dat je een paar dagen voor je eisprong moet vrijen omdat meisjes sterker zijn en langer leven ofzo.

of dit echt waar is weet ik absoluut niet maar heb het een keertje gelezen.
misschien kan je het via google opzoeken of weet iemand anders het..

liefs bri

Hoi,

Snap dat ook best, die hoop dat je na twee mannen een keer een meid in huis krijgt! Mijn schoonzusje had dat ook, maar bij haar werd de derde ook weer een zoon. Is ze ook heel gelukkig mee natuurlijk!

Dat wat Bri zegt heb ik inderdaad ook gelezen. Maar eveneens: geen flauw idee of het waar is....
Zag ook nog ergens iets anders dat ik wel grappig vond, namelijk een chinese conceptietabel. Daarbij kun je aan de leeftijd van de moeder en de datum van conceptie zien of je een jongen of een meisje krijgt. Dus wie weet kun je daar op inspelen door alleen te klussen in maanden dat je volgens de tabel een meisje zou krijgen?

Nee, volgens mij is dit een beetje onzin, al klopt het blijkbaar wel vaak. Maar om je nou steeds een hele maand, of zelfs nog langer in te moeten houden....

Maar goed, wil je zo'n tabel zien, dan moet je de term chinese conceptietabel maar ff invullen bij google, krijg je er zo een paar links te zien.

Succes ermee!

xHes

http://www.babybrabbel.org/  

hier heb je zo'n chinese conceptiekalender.
moet je klikken op Interactief en dan op voorspellingen en dan op chinese conceptie.

maareh als het voor ons deze maand raak is dan krijgen we volgens deze methode een meisje!!

nou ben benieuwd...hahaha

gr bri

Terug
Bovenaan