En dan sta je met je mond vol tanden bij de fotograaf....

Nou, zoals ik in een eerder topic schreef, waren al onze foto's van de digitale camera verwijderd. Hier kreeg ik de tip om langs de fotograaf te gaan, dus dat hebben we eergisteren gedaan. De kans dat er nog iets op stond, was klein, aangezien er daarna weer foto's gemaakt zijn, maar hij wilde het wel proberen. Op het moment dat de fotograaf de sd-kaart uit de camera wil halen, sta ik met mijn mond vol tanden. Het kaartje zat er nl. niet meer in. Tsja, en dan valt er ook niet veel na te kijken. Tot op de dag van vandaag weten we niet waar het kaartje is gebleven..... Waarschijnlijk heeft ons middelste zoontje in een onbewaakt moment de camera te pakken gekregen en het kaartje eruit gekregen. Hoe, weet ik niet, maar hij krijgt alles voor elkaar. De foto's zijn dus definitief weg. Inmiddels is mijn woede wel voor een groot deel gezakt, maar ik vind het verschrikkelijk erg.....Vanaf nu ligt de camera dus goed weggestopt boven op de kast en wordt er iedere week een backup gemaakt.
 
Heey,
Als de middelste zoon het eruit heeft gehaald vind je hem misschien nog wel terug. Dat hoop ik namelijk wel voor je!
En slim van je om alles elke week te backuppen denk dat ik dat ook maar ga doen als die van ons er is.
X
 
Nou, dat kaartje vinden we echt niet meer terug. Hij heeft hem waarschijnlijk open gemaakt tijdens het carnavallen......En dus is het kaartje waarschijnlijk opgeveegd tijdens het schoonmaken van de zaal. We hebben nog wel navraag gedaan bij onze vrienden, zij zijn eigenaar van de feestzaal, maar met alle confetti en serpentines valt zo'n kaartje echt niet op!
 
Terug
Bovenaan