en dat is 18...

A

Anoniem

Guest
Helaas toch in ronde 18 gekomen... Ik baalde er zo van, iedereen om me heen, collega? ,vriendinnen, schonnzus, nichten zijn zwanger of net bevallen en hier schiet het maar niet op... mensen weten dat wij al even bezig zijn en ik krijg steeds vaker de vraag of ik niet eens naar de dokter moet gaan, maar ik heb 5 maand geleden een bbz gehad. denk dat de dokter zegt dat het lichaam tijd nodig heeft. wat zouden jullie doen?? wel of niet naar de huisarts?

Hè wat vervelend!
Even treuren en probeer je moed weer bij elkaar te rapen voor de volgende ronde!

Dikke knuf!

Liefs Daisy

Hey bah nee toch! Een bezoekje aan de ha kan nooit kwaad maar ik denk idd dat ze er niet veel aan kunnen doen aangezien je wel zwanger kan worden.

Lekker ff balen en daarna weer vol goede moed aan de slag!

Ja je mag vanaf de vorige zwangerschap weer een jaar rekenen om zwanger te worden... zucht... wat een eind hè?? Lukt het niet binnen nu en 7 maanden dan mag je naar de huisarts voor een doorverwijzing. Maar hou de moed erin.. je kunt wel zwanger worden en het zal nu heus niet zo lang meer duren!

Sterkte!

Ach lieverd, ik ken het het is zo klote allemaal.
Ik mocht na mijn bbz. Meteen onder behandeling blijven bij de gyn. En hij wou ons helpen zwanger worden (ivf) wij hebben er toen toch voor gekozen om het zelf te proberen
Als ik jou was, zal ik de huisarts stap overslaan en meteen een orienterend gesprek bij de gyn aanvragen.

Sterkte meis,

Liefs,

Ha,

Zal toch naar de huisarts gaan voor een doorverwijzing naar de gyn. Bij ons duurde het 4 jr. met 2 keer een mk, daarna pas een voldragen zwangerschap. Elke keer werd ik pas na een jaar zwanger.
Heb verscheidene keren bij de gyn gelopen. Soms periodes niet maar dat kwam omdat we zelf een pauze wilde.
Grote kans dat de gyn toch al onderzoeken wil doen.

succes verder

en wanneer jij weer je gewone cyclus heb is alles van de bbz verdwenen en heeft je lichaam geen tijd meer nodig om daarvan te herstellen en kan normaal gesproken weer zwanger worden.

Terug
Bovenaan