... en dat is 38

En zo was ik al weer aanbeland bij de 38 weken... Ik ben het inmiddels goed zat, maar nog steeds geen enkel teken van een naderende bevalling hier...
Woensdag weer naar de VK, gaan ze een liggings echo maken, omdat meneer nog steeds niet is ingedaald (nou ja, weer was uitgedaald...).
Ik ga eens vragen vanaf wanneer ze bereid zijn even te strippen, misschien dat ze het een duwtje in de rug kunnen geven, lijkt me wel fijn! Vooral omdat ik van de week heb gehoord dat mijn dochtertje 5 juni geopereerd wordt, dus het lijkt me wel fijn als ik dat weer een beetje op de bene ben (en ben nu steeds bang dat de baby dan 4 juni ofzo geboren wordt!).
Goed, ik verzamel nog eens al mijn geduld, en op naar een nieuwe week!
Na Steyn van Friese Leeuw nog geen andere baby's geboren hier??
Groetjes, Yvette

hoi Yvette,
ja ik kan snappen dat je wil dat hij/zij zo snel mogelijk geboren wordt!! vraag het woensdag gelijk of ze willen strippen... als je uitlegt dat je dochter geopereerd moet worden doen ze het misschien wel?? dan ben je iig weer een beetje mens als het zover is, en dat is voor je dochtertje ook wel fijn! maar ja, je hebt het ws niet voor het zeggen in het ziekenhuis...

sterkte ermee iig!!

liefs!

Terug
Bovenaan