En dat is 5!

Helaas ik mag mij op dit forum nog niet afmelden.
Gisteren avond gaan bloeden en nu weer erger. Dit is een miskraam, nu weer wachten op de buikpijn. Wanneer gaat het eens goed? Na 5 miskramen hopelijk.

Verschrikkelijk lijkt me dat als het zo vaak fout gaat. Hebben jullie al onderzoeken gehad want dat mag geloof ik na 2 miskramen. Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn en dat het dan wel goed gaat.

Sterkte!

owh sorry,ik had je reactie bij mijn bericht gezien maar dit bericht nog niet! Echt super kl en echt nix bij chromossom onderzoek enzo,wat frustrerend!!!Ik wens je echt het allerbeste,krijg tranen in mn ogen van je bericht :'(

Dora ik wil je sterkte wensen. Het is niet niks een miskraam en zeker niet als het nr 5 is.

Helaas weet ik wat het is. Ik heb sinds nov 2010 6 miskramen gehad. Onderzoeken bij ons beide gehad maar niks gevonden. Toen werd ik vervolgens niet meer zwanger. Gelukkig is het de 7e keer goed gegaan. Ik geloofde er niet omdat ik de zelfde pijnen had als bij d miskramen, Alleen geen bloedverlies dat was het enige verschil. Ik heb nu hier een lief mooi wondertje van bijna 11 weekjes oud. Ik heb daardoor alles kunnen afsluiten. Ik ben blij dat ik heb doorgezet. Ik altijd gedacht dit is de natuur, het heeft een reden, daardoor kon ik het vol houden.

Meid hel veel sterkte en succes. En houd hoop het kan, al weet ik het is frustrerend. En zorg dat je met iemand je gevoelens kan delen.

Jeetje Dora, wat een tegenslag!! Gelukkig zijn er ook al reacties met positieve berichten. Ik hoop dat je snel een positieve zwangerschap mee mag maken! Het is je zó gegund!! Veel sterkte!!

Terug
Bovenaan