en dat was één dag ongi

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

eergister schreef ik dat ik ongi was. Wel helder rood bloed, maar het duurde maar een dag en nog geen tampon vol. Wat kan dat nu weer betekenen?
Heb vorige maand een miskraam gehad, maar ja dit is nu weer een hele nieuwe maand.
Vorige keer ging het net zoiets, maar toen was het bloed niet helderrood, maar echt slijmerig bruin.
Is dit normaal?

XX
Natas

hoi natas,

hier ook vorige maand maar 1 dag ongesteld.. ikdacht ook wat nu weer.. ik was net gestopt met de pil..
achteraf bleek een gewone ongesteldheid te zijn..
we zitten nu in de volgende ronde..

greta

Dit heb ik ook gehad bij mn 1e zwangerschap. Dit bleek achteraf een innestelingsbloeding te zijn. Dus er is hoop!!!!!

Laat je nog ff weten

Renate

Hoi,

Hier nog iemand,ik was bij mijn zoon 3 dagen ongi(helder rood) inclusief buikpijn,op de dag dat ik ongi moets worden.
Maar het was heel weinig en maar 3 dagen dus toch getest en bleek wel zwanger.

Ook een inestelingsbloeding.
Dus gewoon effe testen.

liefs niempie

Hoi hoi,

bedankt voor jullie reactie. Volgens mij kan een innestelingsbloeding toch alleen van dag 5 tot dag 10 na de eisprong? Ik heb namelijk mijn ei altijd heel erg vroeg, dus dat zou betekenen dat de innesteling 13 dagen na mijn ei zou zijn (en daarna hebben we niet meer geklust). Misschien kan het, ik weet het eigenlijk niet. Heb vandaag wel echt zo'n ongtesteldheidsgevoel, net zoals vorige maand..... Afwachten dus maar weer.

Groetjes,
Natas

Terug
Bovenaan