en de derde is op komst!!!

A

Anoniem

Guest
Ongelovelijk maar waar, twee streepjes stonden er gisteren op de test.
We hebben het afgelopen maand welgeteld 1(!!!!) keer gedaan en dat ver buiten de vruchtbare periode om. vrijdag moest ik ongi worden en het bleef maar uit, gisteren mn man een test laten halen, heel de dag lopen zenuwpezen,  en toen de kinderen op bed lagen meteen getest, en ja hoor,......

ik ben er nog een beetje beduusd van, Feline is net 8.5 maand en Lotte werd in januari 3 en als alles goed gaat komt er in november nog een kleintje bij,
kamp met allemaal gevoelens, vooral schuldgevoel:
* tegenover Feline omdat ze nu nooit mama alleen heeft gehad, voordat de oudste naar school gaat moet ze de aandacht al weer delen met een baby
* tegenover Lotte omdat ik nu het laatste jaar dat ze thuis is waarschijnlijk veel moe ben en veel minder met haar kan doen als dat ik van plan was in dat jaar voor school
* en tegenover het nieuwe kindje omdat ik me alleen maar schuldig voel ipv heel blij.

we wilden wel graag drie kinderen, alleen is het nu een stukje sneller dan verwacht.
nou ik ga nog even bijkomen.

groetjes janneke

Hoi Janneke,

GEFELICITEERD!
Tja en al die twijfels die herken ik wel. Volgens mij komen die altijd om de hoek kijken als je net weet dat je zwanger bent.
Geniet ervan en ik ga voor je duimen dat alles goed zal gaan.

Groetjes, Karin

haai,

ik zelf heb er ook drie nu, en het zal allemaal wel loslopen, niet schuldig voelen hoor want drie kindjes zo dicht op elkaar heeft toch ook weer zijn voordelen, de mijne schelen tussen de oudste en de middelste 5 jaar en tussen de oudste en de jongste zit 15 jaar en dat is ook niet leuk hoor, ze groeien op in heel andere werelden, de ene zit vol in de  pubertijd, de ander in de tienertijd en de andere gaat nu peuteren haha, nee als ik het over kon doen zou ik nooit meer kiezen voor zoveel jaartjes er tussen, het positieve van het jouwe is natuurlijk dat ze met elkaar opgroeien, ze hebben wat aan mekaar, dus maak jegeen zorgen het komt allemaal wel goed je moet effen wennen aan het idee en dan zal je zien hoe leuk het kan zijn.

gr bianca

Hoi,

gefeliciteerd met je derde zwangerschap. Probeer jezelf geen schuldgevoel aan te praten, want dat is nergens voor nodig. Waarschijnlijk merken je kinderen er veel minder van dan je denkt. Geniet er maar lekker van.

Groetjess van marloes

Hey Janneke,

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meid!!
1x gedaan, en dan al zwanger... Heerlijk!!
Je twijfels snap ik ook wel hoor.
Maar ik denk dat je het op je af moet laten komen, en dan het dan vanzelf gaat "werken"
Heel veel plezier met je zwangerschap!!
Geniet er maar van!!

Groetjes Debby.

Hoi Janneke,

gefeliciteerd hoor maar ik begrijp je twijfels best, ben zelf met pilgebruik zwanger geworden van de derde: Levi en zag ook alleen maar beren op mijn pad. De eerste maanden waren ook best aanpoten maar het is nu echt superleuk.
Ga er dus lekker van genieten en voor de andere kids is het dadelijk ook alleen maar leuk, nog een speelkameraadje erbij.

groetjes chimene
mv levi 12-06-07 (en van Jelle 05-09-01 en Noa 16-05-04)

Proficiat meid!! Geniet ervan!

Dikke knuf Saskia
mv Rik 04-07-07

Meid,
van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik hoop voor je dat je je goed voelt en dat je van je zwangerschap kan genieten.

liefs,
Achnita

Terug
Bovenaan