En de eerste dingen zijn alweer geregeld.

Zoals de titel al zegt: de eerste dingen zijn alweer geregeld. Ik ben nog niet eens 10 weken zwanger, maar het inschrijfformulier voor het kdv ligt al ingevuld klaar en de papieren voor de kraamzorg liggen ook al klaar. Manlief is vandaag al begonnen met het leegruimen van de slaapkamer waar ons jongste zoontje dadelijk komt te slapen. Dus de kop is er vanaf.....Nu de komende tijd op pad voor een nieuwe slaapkamer voor ons oudste zoontje, nadenken over welke verf er op de muren moet komen, toch nog maar even goed nadenken of we de gave buggy die ik heb gezien gaan aanschaffen en o ja, niet vergeten om ook nog te genieten van deze zwangerschap.
 
Leuk al die veranderingen en nieuwe dingen. Hoe oud is je oudste zoon? Die vind het vast allemaal erg spannend en leuk om een nieuw kamertje te krijgen.
Ik ben maandag 10weekjes zwanger en indd ook al bezig met van alles, erg leuk!!
Welke stoere buggy heb je gezien?
 
Zo al flink bezig! Ik wil nog niet zo veel doen, voordat we de eerste echo hebben gehad en we weten dat alles goed is.
Wel was ik al een tijdje bezig met namen zoeken. Toch nog weer lastiger omdat het nu bij de naam van de eerste moet passen haha. En omdat mijn man er helemaal van overtuigd is dat we een meid krijgen, ben ik daar het meest naar aan het zoeken geweest. Vind meiden namelijk zo moeilijk! Vind de meeste stom haha. Of ze komen te veel voor en dat wil ik dan ook weer niet. Maar van de week zijn we er eindelijk uit gekomen, dus de meiden naam staat vast! Over jongens naam hebben we nog enige discussie, maar dat komt wel goed. Bij onze vorige zwangerschap hadden we met 15 weken ook al de namen vast staan. Vervolgens met 38 weken twee nieuwe moeten bedenken omdat we twee nieuwe cliënten op ons werk kregen die precies onze gekozen namen hadden en dat wilde we niet haha. Nou nu maar hopen dat dat niet nog een keer gebeurd!
Veel plezier met voor bereiden!
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan