En de twijfels zijn weer weg!

Hoi meiden,

Afgelopen donderdag toch maar even contact gezocht met de beste man die mij 90% garantie gaf dat het een meisje is. Hij gaf aan dat ik gerust voor nop nog een keertje langs kon komen voor de dubbele-check.
En ja, hij kon er toch echt niks anders van maken dan dat het een meisje is. Dus de twijfels zijn toch weggehaald. En Suno, je hebt gelijk, de man is echt goed en neemt zijn tijd ervoor. Dus meiden, Ballio Zutphen voor de pretecho is echt aan te raden!

De VK gaf aan de harde buiken inderdaad heel normaal zijn 's avonds en ze heeft van de 21 weken die ik vorige week zwanger was, 22 gemaakt. In het begin van de zwangerschap ben ik een week teruggezet omdat de baby toen niet goed te meten was en omdat mijn menstruatie onregelmatig is/was. De baarmoeder was te groot voor 21 weken. Dusja, dan ben je ineens al een week verder.

Jootje, weet jij al wat het wordt? Ben zeer nieuwsgierig!!! Vandaag de grote dag he?

Liefs, Samantha

Leuk een meisje!heb er zelf 1 van 4.en een jongetje van 14 mnd en deze keer wordt weer een jongetje,superleuk!heb zelfs een fotoecho van het piemeltje haha....dus ben helemaal overtuigd dat een jongen is.
lekker dat je een week vooruit gezet ben hoor,ons kindje is met 21 weken en 3 d met 408 gram aan de kleine kant,met 30 weken nog een groeiecho,pas dan kunnen ze goed bepalen hoe de groei is,mn andere kids waren 3720 en 4220 gr,dus een kleintje lijk me wel leuk ook!maar ja misschien haalt ie zn slag nog wel in haha....belangrijkste is dat de echo er verder goed uitzag!ben helemaal blij en opgelucht joehoe!!!
liefs jootje

Gefeliciteerd!! Wat leuk dat je zelfs een foto van zn piemeltje hebt, geeft je toch zekerheid ;-) of niet dan. Achja, net wat je zegt, hij zal zn slag nog wel inhalen!!

Dat geld ook voor jou hoor samanta, die apparatuur is tegenwoordig ook zo goed daar zitten ze heus niet naast en zeker geen 2 x. Als ze twijfelen dan zeggen ze het wel!

Terug
Bovenaan