en de uitkomst is ??????

A

Anoniem

Guest
he meiden,

ik zag via de nod lijst dat er een aantal meiden hun nod gehad hebben.
wie heeft er allemaal getest en wat was jullie uitkomst?

ik zelf 8 dagen overtijd test negatief en nog steeds geen menstruatie. klachten hoofdpijn af en toe en buikpijn in de onderbuik broeken zitten soms strak.

ben benieuwd hoe jullie ervoor staan

liefs hilda

Hee,
hier nog steeds niet getest!ga pas vrijdag testen denk ik!heb namelijk niet echt een duidelijke NOD!bij mijn kortste cyclus 8 feb en bij de langste 18 feb.maar die langste is een uitzondering mmmm lekker onduidelijk!
we zien wel!
klachtjes, zijn trekkend gevoel in de onderbuik en soms steken in de lies dat soms doortrekt naar de benen!soms een ongi gevoel maar niet vaak en lang!
we hopen het beste ervan!
Liefs

Hey Hilda,

Ik test morgen nog een keer. Een heeelllee lichte streep maandag maar echt niet duidelijk genoeg (mijn vriend zag m niet). Tot op heden ook nog geen menstruatie duss begin iets meer goede hoop te hebben.

liefs

hoi meis, ik test als ik morgen nog niet ongi ben morgen.heb voor de zekerheid maar zo,n gevoelige test gepakt omdat ik twee dagen terug nog negatief teste.maar dit was denk ik zowieso te vroeg.nod is vandaag of morgen.maar nog geen ongi in aantocht en mijn temp is ook vrij hoog,vandaag zelfs 38.ben niet ziek of niks maar heb wel koorts.vreemd.verder meen ik af en toe wat vaag misselijk te zijn maar ik verheug me maar even nergens op.groetjes

hoi,
Ook ik ga morgen weer testen. Afgelopen zondag zou ik mijn nod hebben, maar nog steeds niks in aantocht....
Heb maandag ook al getest, maar toen negatief.

Succes meiden met testen!!!

Bij mij helaas nog niets... Gewoon netjes op tijd ongi geworden, maar intussen ben ik ook al weer bijna aan mijn volgend NOD toe!
Rond vandaag zou mijn innesteling plaats moeten gaan vinden, uitgaande van de ideale cyclus....
Gisteren wel wat steekjes in mijn lies, maar ik weet niet of dat nou echte tekenen van een innesteling zijn. Ook een drukkend gevoel in mjn onderbuik, maar op mijn werk is het gigantisch hectisch, dus ws. komt het daarvan.

We wachten rustig af... op mijn eerste ongi dag weer ff de gyn bellen voor een plekje voor mijn HSG! Die zwangerschap wordt nu toch wel ff tijd in ronde 21!!!

Terug
Bovenaan