en de uitslag is.....

A

Anoniem

Guest
IK BEN ZWANGER!!!!

Het streepje dat aangeeft dat ik zwanger ben, werd eerder blauw dan het controle streepje. Het is een super dikke vette streep, dus ook geen twijfel mogelijk.
Maar nog steeds kan ik het niet bevatten, aangezien het nu al in ronde 3 raak is! We hoopten op een leeftijdsverschil tussen de 2 en 3 jaar, als het ons al gegund was een tweede wondertje. Nu zal het leeftijdsverschil 2 jaar zijn. Ik ben 4 aug. uitgerekend en ons zoontje wordt 2 augustus 2.

Mijn man keek mij vol ongeloof aan toen ik hem de test onder zijn neus stopte toen hij vanavond thuis was van zijn werk. We zijn dolgelukkig samen, nu natuurlijk hopen dat het weer helemaal goed mag gaan.

Helaas zat lekker slapen er niet in afgelopen nacht. Ons zoontje van 16 maanden heeft last van een buikgriep en heeft gespookt van 0.00 tot 1.30 u. Maar gelukkig is hij vandaag alweer een flink stuk opgeknapt en was hij weer koorts vrij. Dus ik heb goede hoop voor een inhaalslag vannacht.

Hier wat glitters voor degenen die ze willen vangen: **************************************************

Groetjes,
Leeuwtje

van harte gefeliciteerd meid, geniet ervan
Ik heb wat glitters gevangen hopelijk werken ze bij mij in de volgende ronde

xx linda

Hoi,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Weer een spannende tijd!

Liefs,
Lelie

Wat een geweldig nieuws zeg.

Gefeliciteerd!

En in die slapeloze nacht heb je vast en zeker al heel wat gedroomd over jullie
nieuwe aanwinst in het gezin!

Is je zoontje nu weer wat opgeknapt?

Liefs, Twinkel3

Wat een fantastisch nieuws! ik ook op en top zwanger.gisteren test gedaan,ook supercontent. ik kan er niet over zwijgen en toch wil ik wat wachten vooraleer aan familie te vertellen,maar wordt moeilijk.ben blij ook voor jullie.heb zelf ook zoontje die pas 2 is geworden.ze zullen dus ietske meer verschillen in leeftijd. van harte proficiat en veel succes voor de anderen!groetjes.

Leeuwtje geweldig meid gefeliciteerd met je zwangerschap en ga lekker genieten meid.l

Liefs Sharine

Hé Leeuwtje,

Dat is erg goed nieuws!!! En mooi getimed ook, zo rond de verjaardag van jullie zoontje!

Fijne zwangerschap! K

Terug
Bovenaan