EN DE UITSLAG VAN DE TEST IS...............

A

Anoniem

Guest

Ik had eergister een lichte bloeding en had verwacht dat ik ongi zou worden. Maar het zette niet door.  Gister was mijn NOD. Ik ging voor de zekerheid testen met een digitale clearblue test en daar stond met vette letters ZWANGER.

Ik heb eind november 2006 een miskraam gehad, dus die angst beleef ik opnieuw. Ik vind het erg eng en durf nog niet 100% te genieten.

Veel liefs  Mofa

ik heb ook paar dagen geleden een test gedaan en ik ben dus ook zwanger... maar heb net als jij ook een miskraam gehad... wil wel genieten maar lukt nog niet echt... ga jij ook met 8 week naar gynacoloog voor echo??? heb jij ook al afspraak gemaakt bij VK?

Hoi  Juudje,

Ik wil wel graag een afspraak maken voor een echo met 8 weken en heb nog geen afspraak gemaakt met de verloskundige. Ik denk dat ik dat pas in week 5 of 6 ga doen. Trouwens, moet je zelf naar het ziekenhuis bellen voor een echo of moet je doorverwezen worden door je arts?

Liefs Mofa

Hoi Mofa.
Van harte gefeliciteerd ik kwam jou al een paar keer tegen op zwanger worden en nou ben je ook zelf zwanger.
Ik kan me best voorstellen dat je niet echt kan genieten ik zit in het zelfde schuitje, ook in november een miskraam gehad.
We moeten maar meer van ons laten horen hoe het met ons allemaal verloopt.
Met echo"s enz nou de groeten en veel liefs Cyn

hey meiden, ik lees hier dat jullie een miskraam hebben gehad, ik ben ook zo erg bang om een miskraam te krijgen, bij elk gevoeltje denk ik shit een miskraam,.
hoe voelt het een miskraam, en hoe wist je dat je een miskraam had?
en hoe ver waren jullie toen je die miskraam kreeg?

ik hoop voor ons allemaal dat het goed zal gaan!

xxx jolanda

Gefeliciteerd meid!!!

Heerlijk!! Lekker genieten zou ik zeggen!!

Liefs Noelie

Hoi meiden,
Allereerst allemaal heel erg gefeliciteerd met de zwangerschap!!!!
Tuurlijk zijn jullie bang en onzeker. Dat lijkt me vrij normaal na een miskraam.
Maar als er geen medische reden voor de mk was bij de moeder, dan is de kans
veel groter dat het nu goed gaat dan dat het weer misgaat!! 1 op de 10 zwangerschappen
gaan helaas mis. Maar dat houdt wel in dat er nu 90% kans is dat het goed gaat!!
Ik heb zelf ook een mk gehad. En heb nu een gezonde zoon van 2.5jr en ben ook
alweer 37.2wk zwanger. Dus ik wil alleen zeggen, houd hoop en vooral heb vertrouwen
in je lijf en in de natuur. Het komt echt goed.
Liefs Melanie

quote: Jolanda 1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-05-2007 18:36:35'));

hey meiden, ik lees hier dat jullie een miskraam hebben gehad, ik ben ook zo erg bang om een miskraam te krijgen, bij elk gevoeltje denk ik shit een miskraam,.
hoe voelt het een miskraam, en hoe wist je dat je een miskraam had?
en hoe ver waren jullie toen je die miskraam kreeg?

ik hoop voor ons allemaal dat het goed zal gaan!

xxx jolanda

Hoi Jolanda ik heb in november een miskraam gehad zoals je leest, ik wist van niks ik ging voor een echo en toen konden ze geen hartfunctie vinden het was een paar dagen daarvoor overleden, ik heb niks gevoeld, het heeft nog een week blijven zitten, om te kijken of het lichaam het zelf uit stoot, deed het niet, toen ben ik gecurerreteerd, de hormonen blijven in je lichaam dus je denkt dat je zwanger bent maar het is overleden, is niet zo"n fijn gevoel.
Nou gefeliciteerd met je zwangerschap geniet ervan, moet je echt doen.
Groetjes Cyn

Terug
Bovenaan