En de uitslagen van de onderzoeken zijn ............................................

A

Anoniem

Guest
HELEMAAL GOED!!!!!!

De kwaliteit van het sperma is nu weer helemaal goed. Het was 1,3 en is nu 21. Helemaal geweldig dus!!! Ook mijn bloedonderzoeken zijn goed.

Het inwendig onderzoek viel heel erg mee. En ook dat was helemaal goed.
Mijn ei staat op springen dus gaan er straks weer even tegen aan

We hebben 50% kans dat we spontaanzwanger worden. Is dit over 1 jaar nog niet gebeurt dan mogen we pas terug komen! Dat duurd lang.

Over twee weken krijg iknog een uitslag van een uitstijkje. Maar we gaan er van uit dat die ook goed is.

Liefs een hele blije Bontrie

Oooow Bontrie,

Wat ben ik blij voor jullie, echt helemaal geweldig!!! Dus jullie zijn weer helemaal positief opgepept!!! Veel klusplezier  !!!

Liefs Lientje

Dat zijn tenminste goede berichten! Fijn voor jullie dat alles goed is. Nu flink aan de slag en ik hoop echt voor je dat het snel raak is!!
Groetjes Tara

Hey Bontrie,

Wat goed!!! Wat zal dat een geruststelling zijn....
Succes en hopelijk is het snel raak!!!

Groetjes,

Sara

Ohhhh, ing, das goed nieuws. wat zal er een zorgen van je schouders af vallen.
ik hoop voor je dat je niet een heel jaar nog in spanning zult zitten en dat jullie snel enorm zwanger zijn.
gefeliciteerd met de goeie uitslag!!

hebben ze je ook verteld hoe het zaad van je vriend inene zo verbeterd kan zijn?
ben blij voor je meis

xxx Annette

jemig dat is goed nieuws zeg van harte. ik hoop dat jullie vlug zwanger mogen raken.en dan nu... klussen. groetjes duufke.

Hey bontrie.

Wat een goed nieuws voor jullie zeg.
Nou hopen dat die 50% betekend dat je snel zwanger word want dat zou toch helemaal een toppertje zijn.
Mijn man heeft ook een sperma onderzoek gedaan en vrijdag kan ik bellen voor de uitslag. De vorrige keer was zijn sperma goed, maar ivm zware medicijnen die hij spuit willen we graag weten of dit invloed kan hebben hierop.
Als we de uitslag hebben moeten we eerst naar de dr. en dan een afspraak maken bij de gyn. Het is dus even afwachten nog.
Jullie hebben het in ieder geval achter de rug en gaan een positieve klusperiode tegemoet.
Succes hoor.

Groeten van Miena.

Hai Bontrie,

Wat een goed nieuws zeg. Ik was al benieuwd naar de uitslag echt geweldig. Nou dan komt het vast wel allemaal goed.

Liefs Iris

Terug
Bovenaan