En eindelijk kunnen we dan gaan beginnen....

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Sandra, 30 jaar.
Ongeveer 1,5 tot 2 jaar geleden was ik ook al op deze site aanwezig. Ik ben een tijdje 'weg' geweest omdat ik alle berichten van anderen niet meer aan kon. Het werd me te zwaar.
Helaas hebben we tot nu toe nog steeds geen kleintje of zijn we zwanger....
Na verscheidene onderzoeken is gebleken dat er bij mijn man geen enkele zaadcel aanwezig is. Dit was een erg grote klap voor ons. Vorig jaar juli heeft mijn man een TESE behandeling ondergaan als laatste strohalm zeg maar. Ook hier is niks uitgekomen. Inmiddels zijn we alweer bijna een jaar verder en hebben we ons enigzins berust in het feit dat wij samen nooit geen kinderen zullen krijgen. (Hoewel het moeilijk te verwerken blijft...)
Inmiddels zijn we zover dat we verder willen met KID. Donorzaad dus.
De toestemming uit Belgie hebben we inmiddels gekregen en dat betekent dus dat we ongeveer over 5 weken heen kunnnen voor onze eerste inseminatie.
Ik ben dus weer terug op dit forum om te lezen en m'n emoties enigzins kwijt te kunnen tijdens de behandelingen en wachtweken. Ik hoop op een beetje steun en zal ook proberen om jullie te 'steunen'.
We gaan beginnen met IUI.
Ik ga ook direct onder controle bij mijn nederlandse gyn. Voor de follikelmetingen.
Ik vind het erg spannend allemaal en ik hoop ook dat het niet maanden gaat duren voor we zwanger zijn.....Ik weet niet of ik dat geduld nog wel op kan brengen. Inmiddels zijn we 2 jaar en 9 maanden  'bezig'......

Groetjes Sandra

hey meid!

helaas welkom op dit forum, ik hoop voor jullie dat e snel actie ondernomen word, en dat je snel zwanger bent, wij zijn inmiddels bijna 2 jaar bezig voor een eerste wondertje, tja helaas nogsteeds zonder goed positief resultaat, wij zijn in december bij de gyn geweest, het zaad van mijn vriend was zo slecht, door bier en sigaretten dat we nooit spontaan zwanger konden worden, en dat ook iui niet hielp. iedereen om ons heen werd maar gewoon zwanger ik kon het niet uit staan, en nogsteeds niet, we zijn afgelopen 24 april, weer naar de gyn geweest, vooraf een zaadonderzoek, waar we de 24ste de uitslag over hoorde, die was echt super positief, het zaad was zo goed, door het stoppen met drinken en minder roken, maar we werden gewoon dus een half jaar naar huis gestuurd, tja wel fijn nieuws hoor, maar nu zitten we nog steeds erover in of het zelf gaat lukken, wij afgelopen maand veel klussen, en vandaag is mijn 22ste dag dus eigenlijk nog 8 dagen van mijn cyclus voordat ik weer ongi word, maar ja gisteren ook gelkust en nu bloedverlies, ik ben 2 weken misselijk geweest, en buikkrampen, dus had zo gehoopt, maar helaas!! op naar de volgende poging, ik heb er echt zo de balen van, en word echt gek van alles!! als ik dan hier lees die mensen die zoveel moed en geduld hebben, meid ik wens je heel veel succes met alles, en ik zal voor jullie duimen dat je snel zwanger bent!!

Terug
Bovenaan