En er wordt weer gesprongen!

Sinds dit weekend is het weer raak, hoor!

Veel huilen, snel verveeld, moe maar niet willen slapen, huilen alsof honger maar dan niet willen eten (en oh ja, 20 minuten later toch wel en snel een beetje!). Snel afgeleid tijdens het drinken, onrustig, en auwauwauw bijten in de tepel!

Ik hoop dat het snel weer voorbij is (en ze weer mooie nieuwe dingen leert...)

(Eveline 20 weken oud)

Ik denk er ook sterk over. Ze zit de afgelopen drie dagen niet lekker in haar vel. Gisteren zeiden ze het ook op het KDV. Ook niet alleen willen spelen, slecht slapen, heel zielig piepen als ik even de kamer uit loop. En huilbuien, dat heeft ze eigenlijk nooit, maar nu dus wel. Maar ze is ook verkouden aan het worden, dus wie weet is het ook wel alleen maar een virusje. Lastig blijft het! Als ze nou konden zeggen wat er was...

Hoi,

Hier is het sprongetje net voorbij! Ze is were vrolijk, gezellig! En ze ligt nu de hele tijd te rollen!
Ook slapat ze beter!

Ik heb Oei, ik groei er even op na geslagen! En met 20 weken (is ze nu) is er inderdaad net een sproingetje voorbij!

ja hoorrrr... hier ook een!!!
vorige week met 19 weken was hij aan het "springen" midden in de nacht wakker om te eten, huilerig, en van alles willen en dan toch weer niet ... pfff hahahaha..
maar nu is hij weer super vrolijk! en idd aan het rollen en hij kan opeens zijn speen zelf in z'n mond en uit z'n mond doen. wel veel aan het oei! ik groei boek gehad!

Gelukkig is ze nu weer de oude. Of ze nou gesprongen heeft of dat het iets anders was weet ik niet. Maar ze was een week uit haar doen. Ook nog 3 dagen koorts gehad, ben zelf ook nog 2 dagen ziek geweest. Nu hebben we weer een beetje rust. Ze is weer gezellig en speelt weer zelf e.d. Heerlijk! Nu alleen nog een beetje minder nachtvoedingen en dan ben ik weer helemaal blij!

Terug
Bovenaan