En even heel iets anders

even iets anders dan zwanger,kwaaltjes en babys!

doen jullie wel eens kleertjes via marktplaats bestellen voor je kids?ik had zo een leuk setje van het merk mi-mpie voor mn dochter op de kop gedrukt.ze had gemaild dat ze het afgelopen zaterdag op de post zou doen.....nou ja,nog niks te bekennen dus....baal zo erg want was echt leuk!ben bang dat ik belazerd ben.of kwijt bij de post is geraakt....had er toch nog 20,00 voor betaald.
hebben jullie ook wel eens zoiets gehad?of zou het nog kunnen komen?anders nooit meer!is toch wel een risico he!

liefs jootje

Hoi hoi,
Laat ik nou in een ver verleden bij de klantenservice van TNT te hebben gewerkt :) Het kan nog heel goed dat het moet komen. Pakketjes worden op zaterdag niet verwerkt en word pas op maandag in de zending gegooid. Kan dus vandaag nog prima met de post of pakketservice mee komen.
Je kunt haar altijd even mailen om te vragen hoe ze het heeft gestuurd. Of ze het gewoon op de brievenbus heeft gedaan of echt als een pakketje. Bij het laatste heeft ze een verzendcode gekregen beginnend met een 3S code. Daarmee kun je op de site van TNT weer kijken waar het pakketje is.

Voor de rest als ik iets op marktplaats bestel kijk ik altijd de afzender even na op bijvoorbeeld de site opgelicht. Hier staat altijd een lijst met namen van mensen die dingen bijvoorbeeld gewoon niet versturen. Nooit 100% zeker maar wel een extra check.

Hoop voor je dat het aankomt...en anders kun je misschien het geld nog terug halen via de bank??
Liefs,
Nelie

Terug
Bovenaan