En... Fay alweer in het ziekenhuis! :-(

Fay weer opgenomen nu in Tilburg. Hopenlijk kunnen ze daar wat vinden en is ze in goede handen bij het schisisteam. Het is nog steeds niet verbeterd na de laatste opname in Breda. De kinderarts had overlegd en wilde dat we gistermiddag gelijk kwamen zodat ze haar de komende dagen kunnen observeren en onderzoeken. Toch wel weer vervelend om ons kindje daar te zien liggen en je op een gegeven moment echt naar huis moet/wilt omdat je te moe bent en haar daar achter te laten. We hebben in ieder geval wel wat bij kunnen slapen want het was voor ons niet meer vol te houden. Nou hopenlijk weten ze wat de oorzaak is en kunnen we met een frisse strart beginnen en eindelijk eens genieten. Want ik baal er wel van dit is juist het moment om bij te komen van je bevalling en te genieten van je verlof om leuke dingen te doen. En wij zitten alleen maar binnen en zijn naar het ziekenhuis toe. Nou lief Faytje van me sterk maar aan en hopenlijk gaat het snel beter met je! Ik hou van je Dikke kus van mama en papa.

Hoe gaat het bij jullie dames?
Al een beetje gewend aan het leven met de kleine?
Voor diegene die nog steeds aan het wachten zijn succes he meiden!
 
Terug
Bovenaan