En het gaat worden....

Lieve meiden,

Net telefoon gehad van de fertiliteitsarts en we gaan aankomende ronde beginnen met: IUI

Ik had jullie verteld dat de arts nog even het lab ging bellen waarom de uitslag van de proef opwerking zo tegenstrijdig was.....Nou, dat kwam omdat er op dat zelfde moment 2 andere stellen waren die diezelde dag hun inseminatie kregen en dus voorrang kregen op onze proef opwerking! De arts heeft het lab (redelijk boos) gevraagd of ze dat er in het vervolg bij willen zetten!!!!

Ik moet dus a.s. dinsdag ongesteld worden (hoop toch van niet) en dan moet ik bellen om een afspraak te maken voor een follikel-echo op de 10de cyclusdag en dan wordt onze eerste IUI ingepland een paar dagen later!

Ze gaat deze IUI in kaart brengen en als blijkt dat het niet goed gaat of het zaad is toch niet goed genoeg dan gaan we wel door naar IVF dus het is niet zo dat we meerdere IUI pogingen gaan doen (voor zover ik nu weet)

Ik ben blij!!! Weer een stap dichterbij!!

Fijne middag meiden!! Lieve knuff Lynn.

Welkom bij de club van IUI!

Begrijp ik goed dat je iig maar 1x IUI krijgt? Ook als het zaad en de follikels allemaal goed zijn?
Klinkt mij wat vreemd in mijn oren... IVF schijnt zo veel ingrijpender te zijn dat artsen zo lang mogelijk (max. 6x inprincipe) IUI proberen, zeker als alles goed is.

Hopelijk is dit hèt middel voor jullie!

Liefs Daisy

Hai Daisy,

Ja, dat is wat de arts zei maar ik denk dat als het er allemaal goed uit ziet....dus ook als het zaad van constante goede kwailiteit is dat er dan wel meedere IUI pogingen gedaan worden? Althans dat lijkt mij logischer....maar goed, ik ben al héél blij dat we gaan starten en gaandeweg worden we weer wijzer! ;-)

Hoe gaat het met jou? Nog even volhouden en dan is het weer judgement day voor jullie!! Ik ga alvast heel hard voor je duimen! *********

Liefs Lynn.

Het klinkt mij ook logischer in de oren dat als alles goed is, je gewoon meer IUI pogingen krijgt. Maar goed, het belangrijkste is dat jullie nu snel gaan beginnen!

Hier nog anderhalve week wachten. Zaterdag over een week weten we meer... Dit keer heb ik wel last van de pregnyl, hoor. Gevoelige boobies en een ongi gevoel sinds vanmiddag. Vrijdag nog een keer spuiten en daarna zullen de klachten weer afnemen verwacht ik.

Volgende week een weekje vrij, dus echt even helemaal weer tot rust komen!

Succes meid!

Wat duurt wachten dan lang hé meid? Wat jammer dat je nu zo'n last hebt van de pregnyl, kan me voorstellen dat je door die 'klachten' misschien ook weer gaat twijfelen, als het als het als ongi aan voelt...

Laten we hopen dat het na vrijdag weer over is en je voorlopig de aankomende 9 maanden niet ongi wordt, dat verdien je inmiddels dubbel en dwars!!

Wel lekker dat je volgende week even een weekje vrij hebt, even bijkomen en uitrusten! Gaan jullie nog wat leuks doen?

Succes! Ik leef echt ontzettend met je mee!

Liefs Lynn.

Hey!

Heb mezelf voorgenomen niet meer te gaan twijfelen, maar je weet hoe dat gaat. Stiekem hoop je op goed nieuws, maar eigenlijk weet ik altijd wel dat het toch niet raak is...

Ben er tot nu toe vrij nuchter in deze ronde. Heb zoiets van ik zie het allemaal wel. Tot een paar dagen voor mijn nod waarschijnlijk...

In de vakantie ga ik niet iets speciaals doen ofzo. Zondag wel naar Wicked en verder een controle bij tandarts.
En even verder zoeken wat ik met mijn pabodiploma kan. Heb mijn nieuwe werktijdfactor gekregen vandeweek en 3 dagen werken wordt wel erg krap. W komen dan nog wel rond, maar kunnen niet meer sparen. Ben dus nog op zoek naar een baantje voor 2 dagen vanaf september. Met je pabodiploma kom je niet zo ver. Heb wel al gastouder op het oog, maar ook daar loopt de animo van kinderen terug...

Maakt me eigenlijk ook niet zoveel uit wat het is, als het maar minimaal 250 euro opbrengt voor 2 dagen in de week werken. Dus als je nog wat weet, haha....!

Klinkt gek, maar ik ga duimen dat je snel ongi wordt!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan