en het geslacht is........

hoi hoi iedereen,

gisteren de 4e echo gehad,ben inmiddels 17 weken,en de gynaecoloog dacht een jochie,maar zeker weten deed ze het niet,want het kleintje lag en moeilijk voor,al de 2e keer hahahaha.
hoe groot is nou de kans dat ze gelijk heeft?
want mijn man is helemaal door het dolle heen,hij heeft 2 dochters uit zijn vorige huwelijk,en natuurlijk zouden we met een meiske ook blij zijn hoor,maar hij zou graag een zoon willen.
wel logisch,en zou het voor hem best een beetje sneu vinden,omdat hij nu zo blij en trots is!
wel wees de gyn aan waar zij dacht een zakje en een piemeltje te zien,maar ze zei garagntie tot de deur hahahahaha.
iemand ervaring mee????????????
 
uhm.....verf het nog maar niet blauw dan.

Bij mij was het geslacht echt super duidelijk te zien. Zeker bij een jongen moet het toch goed zichtbaar zijn.

Dus of even afwachten of gokken dat ze gelijk had (met het risico dat je tijdens de bevalling je man naar huis kan sturen om gauw alles om te ververn, hi hi hi) of hopen op een nieuwe echo (als je wat verder bent) of zelf een echo laten maken.
Maar meestal krijg je met 20 weken nog een echo en daar is het geslacht vaak veel beter op te zien.

Dus afwachten
 
net als jeanine zegt, ik zou even wachten met verven haha ik neem aan dat ze het bij de 20 weken echo waarschijnlijk al een stuk beter kunnen zien?!

geduld is een schone zaak ;)
 
bij ons was het beide keren een meid
en beide keren zeiden ze dit en beide keren was het ook echt goed gezien
kijk als de uk niet tsil ken liggen dan ken de vk zeggen wat ze ziet maar ze ken het dan ook net verkeerd zien

 
nee, ik krijg ook een zoontje, maar het is supergoed te zien, bijna op alle manier dat het kindje ligt zie je wel een balzakje of een piemeltje verschijnen. heb al verschillende echo's gehad en er was geen twijfel mogelijk!
 
Idd bij die van ons konden ze al met 10 weken voor 80% zekerheid geven en met 17 weken voor 100%
Zou nog heel ff wachten zou wel leuk voor jullie zijn al is het wat je zegt een meisje was ook net zo welkom geweest!
 
Meestal zitten ze wel goed hoor, maar ze mogen inderdaad geen garantie geven. Bij mijn vriendin dachten ze een jongen, later bleek dat het kindje met haar vuistje waar haar duim uit stak tussen haar beentjes lag...

Maar een jongen is heel duidelijk te zien op een echo, een meisje is veel moeiliker.
 
bij mijn nu nog jongste 4 echo's gehad, waarvan 1 pretecho met al 23 weken; en k had toen gelijk spel; 2 echo's werd er gezegd t word een meid; en 2x werd er gezegd een knul....k heb t daarna gewoon maar op gegeven en braaf nog 16 weken af gewacht en de baby kamer en kleertjes neutraal gehouden :p
 
Terug
Bovenaan