A
Anoniem
Guest
Ik had hier al een aantal keer een onderwerp geplaatst over mijn zoontje Thijn die ik nog steeds niet uit de bakerszak (puck a baby maxi) krijg. Van alles geprobeerd bla bla bla... Thijn niet meer slapen moeilijk eten en wij gesloopt afijn je kan je er wat bij voorstellen.
Nu lag hij vanmiddag te slapen in zijn bakerszak en ik lag zelf ook even op bed (zelfde verdieping). Ik ben blijkbaar in slaap gevallen en toen ik wakker werd uurtje later hoorde ik gehuil, ik keek op de klok en dacht; oh nou oke je wilt je middag fles waarschijnlijk.
Ik eerst naar beneden om zijn fles klaar te maken en toen weer terug naar boven.
LAG HIJ DUS OP ZIJN BUIK!!!!!!!!!!!!
(in zijn bakerszak dus)
Knalrood en bezweet hoofd. Hellemaal van de kaart.
Ik heb hem met zak en al naar beneden getilt en eerst even de fles gegeven. (kon ik zelf ook weer even bijkomen van de schrik)
Daarna heeft hij nog een halfuur bij me op mijn borst gelegen, hij was kapot.
Tja... en nu??
T is opzich goed gegaan, maar dit is natuurlijk super gevaarlijk.
Slaapzak maar dan?
Kuss
Nu lag hij vanmiddag te slapen in zijn bakerszak en ik lag zelf ook even op bed (zelfde verdieping). Ik ben blijkbaar in slaap gevallen en toen ik wakker werd uurtje later hoorde ik gehuil, ik keek op de klok en dacht; oh nou oke je wilt je middag fles waarschijnlijk.
Ik eerst naar beneden om zijn fles klaar te maken en toen weer terug naar boven.
LAG HIJ DUS OP ZIJN BUIK!!!!!!!!!!!!
(in zijn bakerszak dus)
Knalrood en bezweet hoofd. Hellemaal van de kaart.
Ik heb hem met zak en al naar beneden getilt en eerst even de fles gegeven. (kon ik zelf ook weer even bijkomen van de schrik)
Daarna heeft hij nog een halfuur bij me op mijn borst gelegen, hij was kapot.
Tja... en nu??
T is opzich goed gegaan, maar dit is natuurlijk super gevaarlijk.
Slaapzak maar dan?
Kuss