En...het is dus gebeurd!

A

Anoniem

Guest
Ik had hier al een aantal keer een onderwerp geplaatst over mijn zoontje Thijn die ik nog steeds niet uit de bakerszak (puck a baby maxi) krijg. Van alles geprobeerd bla bla bla... Thijn niet meer slapen moeilijk eten en wij gesloopt afijn je kan je er wat bij voorstellen.

Nu lag hij vanmiddag te slapen in zijn bakerszak en ik lag zelf ook even op bed (zelfde verdieping). Ik ben blijkbaar in slaap gevallen en toen ik wakker werd uurtje later hoorde ik gehuil, ik keek op de klok en dacht; oh nou oke je wilt je middag fles waarschijnlijk.

Ik eerst naar beneden om zijn fles klaar te maken en toen weer terug naar boven.

LAG HIJ DUS OP ZIJN BUIK!!!!!!!!!!!!
(in zijn bakerszak dus)

Knalrood en bezweet hoofd. Hellemaal van de kaart.
Ik heb hem met zak en al naar beneden getilt en eerst even de fles gegeven. (kon ik zelf ook weer even bijkomen van de schrik)
Daarna heeft hij nog een halfuur bij me op mijn borst gelegen, hij was kapot.

Tja... en nu??  

T is opzich goed gegaan, maar dit is natuurlijk super gevaarlijk.
Slaapzak maar dan?

Kuss

Hoi Wenne,

ja, dat zal zeker ff schrikken geweest zijn zeg!!
Ik denk dat je het dan toch maar moet overwegen om over te gaan op een slaapzak.
Maar daar kan hij dan best last van krijgen of niet?? Van de overschakeling bedoel ik dan hé

Groetjes Debby.

He wenne

Nou dit is toch wel heel sterk zeg, het is net of ik mijn eigen verhaal zit te lezen!!!
Vanmorgen hoorde ik Maud om 8:15 uur brabbelen in bed, ik dacht laat ze nog maar even lekker liggen. Ben ik toch weer in slaap gedommeld en om half 9 werd ik wakker en ging dus naar haar kamertje en daar lag mevrouw prinsheerlijk op haar buik.
Ik gebruik de pacco doek en die bestaat uit 2 delen, ik had het binnenste gedeelte er al een tijdje uit waardoor ze zel wat bewegingsruimte met haar armen had. Bovenaan bij de hals is elastiek en daar had ze 1 armpje doorgewurmt en daar lag ze dus steunend op 1 arm.
Ik moet wel erbij zeggen dat Maud overdag al in de slaapzak slaapt.
Vandaag heeft ze 2 keer haar slaapje gedaan maar niet op haar buik gedraait dus kan ook wel toeval zijn. Moeilijk is dat he!!!!
Ik snap dat je zo de nacht niet in wil, want stel je voor dat je je kindje niet hoort.
Kan me bijna niet voorstellen dat ze niet beginnen te huilen, maar ja neem je dat risico!!!!!
Ik dnk dat ik Maud vanavond toch in de slaapzak laat slapen en kijken hoe het gaat!!!
Hoe oud is jouw zoontje???

Succes
Gr naomi

Thijn is net 7 maanden en in de bakerszak waarin hij ligt heeft hij veel ruimte. (behalve bij zijn nekje natuurlijk).
Hij kan met zijn armen zijn tenen pakken en ze omhoog doen enz.
Hij steunde dus op zijn armen, netjes zoals het hoort alleen dan in een zak zeg maar...

Hij ligt nu in een slaapzak en ik lig met 1 oor tegen de babyfoon aan die ik maar even aangezet heb. Ben even het vertrouwen kwijt.
Het is zo'n woelwater!!!

Ook op de aankleedkussen draait hij zich met gemak om.
En dat doet hij eigenlijk pas sinds vorige week.

Mannetje!!

Terug
Bovenaan