en het is een........

NICHTJE.......

deze morgen is ons nichtje Femke Mara geboren...de vliezen waren deze morgen wel nog uit zichzelf gebroken en de weeen waren ook begonnen maar ze is wel met de keizersnee gehaald.

met mij gaat het redelijk, de pijj begint iets te zakken en ik mag van de dokter deze middag even met de rolstoel en een warme kruik in mn rug naar het ziekenhuis op kraambezoek.

bedankt allemaal voor jullie lieve wensen en zodra ik kan zal ik een foto plaatsen van Femke...

groetjes Veronique mv Daniëlle en zv Ukkie...en trotse tante van Ruben en mn nieuwe nichtje Femke hihi

het is zo'n lief poppetje....

het in de rolstoel naar het ziekenhuis gaan ging redelijk, als was ik heel blij dat ik weer thuis was en op de bank kon gaan liggen. vanmiddag mogen we even naar de verloskundige praktijk om de baby na te laten kijken. er zal niks aan de hand zijn maar voor mn eigen gemoedsrust kijken ze het even na en laten ze het hartje luisteren.
nu kan papa het ook een keer horen omdat hij nu thuis is voor mij, anders kan hij nooit mee ivm zn werk. vanmiddag ook naar het ziekenhuis met 2 broodjes filet american...daar heeft mn zus zich zo op verheugd dus die verwennerij krijgt ze deze middag...

groetjes Veronique

Terug
Bovenaan