en het is een ..........

jongentje :)

heb vandaag de 4d echo gehad , was heel leuk , bizar en mooi :)
kindje bewoog heel veel en reageerde ook op de porretjes die ze gaven om hem te laten draaien en hij heeft mijn neusje :D
ben helemaal happy :)

O wat leuk, jullie krijgen een jongen. Dinsdag weet ik het ook alleen houden we dat even voor ons. Maar er worden op dit moment behoorlijk wat meiden geboren dus helemaal niet erg dat er wat jongens komen.

Hoe ver was je toen je de pret echo ging doen?

Gr. Ingrid

Wat super dat je een jongetje krijgt!
gefeliciteerd hoor!
het is nu vast een heel ander idee als je je buik aanraakt als je weet of er een jongetje in zit of een meisje?!
bij hoeveek weken kan je weten wat het is?
ik ben zelf ook reuze benieuwd, maar ben 13 weken dus dat zal nog lang niet gaan denk ik?
groetjes ilse

Hoi Ilse,

bij 13 weken kun je in principe al wel zien wat het wordt, omdat de geslachtsorganen allemaal ontwikkeld zijn tegen die tijd. Het is alleen erg afhankelijk van hoe stil je baby ligt enzovoort, of je het ook echt kunt zien. Wij hebben een echo gehad met 13,2 weken en toen hebben we niet echt iets gezien. Ik meen gezien te hebben dat het een meisje was, maar het was allemaal zo klein enzo, dat ik net zo goed scheef heb kunnen kijken.
Maar goed, een professional kan het dan al zien... (tenzij de baby dus vreselijk veel draait enzo).

In princiepe is het met geluk zichtbaar vanaf 16 wken, maar meestal wordt 18 wken aangeraden om teleurstelling te voorkomen
Bij 13 weken is nog niets te zien.

haai :)
ja ik ben nu 16 weken en 3 dagen zwanger :)
op de site, www.brusjevandani.beebiesite.nl staan foto's
ken iemand die wist met 14 weken al wat het was bij het zelfde echo buro als waar ik ben geweest in delft dus het kan wel ....

Terug
Bovenaan