en het is een..............

MEISJE! Na 2 jongens krijgen we een meid. Ik begon spontaan te huilen (gek he? ha niet verwacht dat het zo'n inpact zou hebben). Mijn moeder en oma begonnen ook aan de telefoon te huilen.Rare vrouwen in onze familie???Ik ben meteen gaan shoppen vandaag! Bijna alleen maar roze gekocht. Mijn man is nu al bang dat ze een zuurstok gaat worden!!!! Het was erg fijn om te zien en te horen dat alles ok is. Toch weer een opluchting. Ze kan de wereld aan met 2 grote broers!

Hoi Meike,

Gefeliciteerd!! Wat heerlijk dat je een meid krijgt!!
Ik krijg ook een meisje. Ik was ervan overtuigd dat het een jongen zou worden....
Toen ze zei een meisje, kon ik alleen nog maar huilen. Ik bleef maar zeggen; ik krijg een dochter...

Het maakte me niks uit, maar kan me voorstellen dat je na 2 boys heeeel erg blij bent met een meisje ;-)!!
Geniet ervan!!! (en lekker veel roze hoor dat mag nu!!)

Liefs Sonja

Gefeliciteerd! Heerlijk, zo'n roze meisje! Ik heb er zelf drie....en dat terwijl ik mezelf vooral zag als jongensmoeder....!

Geniet er lekker van! En die grote broers kunnen straks hun lol op met zo'n roze zusje (wat is trouwens mis met roze???!!!)

Terug
Bovenaan