En het is...............

Een MEISJE!!!!!!

En vrij duidelijk ook, dus wat ons betreft wordt de babykamer wit met roze nu!
Geweldig zeg! Ik had er stiekem ook wel een beetje op gehoopt, maar nooit gedacht dat we ook echt een meisje zouden krijgen..... zucht......jurkjes.......hahahaha

Ik moet wel om jullie lachen hoor! Wat een heisa om mijn baby'tje! Maar goed, ik zal eens even kijken wie het goed hadden.....

Liefs Annet

OHhhhhhh wat leuk!
Een jongen is ook leuk natuurlijk, maar nu heb je er straks van ieder 1.

Weer helemaal meiden dingen doen en een grote broer die op zn zusje past.

GAAF!

Wauw Annet, wat gaaf. Een meisje. Gefeliciteerd!!!!!!!
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat roze en jurkjes  heel leuk zijn.
Leuk hoor, een zoon en dochter! Geniet er maar van.

Was verder ook alles goed op de echo?
Geniet in ieder geval maar lekker verder op je  ROZE wolk.

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

ow, leuk leuk leuk leuk!!!!
Jongetje was natuurlijk ook leuk geweest, maar ik voel met je mee naar het verlangen naar jurkjes en strikjes enzo.
Dacht bij de eerste .. als het een meisje is, wordt het een heel stoer meisje.
Maar mocht ik nu nog een meisje krijgen, dan krijgt ze lintjes, jurkjes, maillotjes .... en een stoer outfit... haha
Maarruh, gefeliciteerd!
Liefs Nelleke

Wooooowww!!! Leuk!!!

Hihi,.. ik zou het ook wennen vinden hoor als ik ineens een kindje zou verwachten van het andere geslacht..

Alles goed verder?
Heel gaaf hoor!!

Esmé mv kay

wow, wat gaaf!
echt leuk dat je ook 1 van het andere geslacht krijgt!
ik had net als Nelleke zoiets, als  de eerste  een meid wordt, wordt het een stoere meid, maar stel dat er nog een meid komt, dan ga ik ook voor de jurkjes!!

liefs Jenneke mv Ivar

LEUK!! Gefeliciteerd! Nou dat word heel leuk shoppen, mag je eindelijk ook eens aande andere kant kijken hihi iig dat vond ik zo leuk toen ik een meisje kreeg eindelijk legaal op de meisjeskledingafdeling en tutspul kopen!

Terug
Bovenaan