En het is.....

een jongen!! Precies wat ik dacht (en stiekem ook hoopte). Een mooie, beweeglijke jongen. Hij trapte de hele tijd met zijn voetjes tegen me buik. En dat voel ik dus ook! Zo leuk om te zien.

We hebben zelfs een stukje 3D mogen zien en hij heeft mijn neus en mijn vriend zijn mond en kind. Zo mooi! En zijn piemeltje liet ie maar wat graag zien haha. De echoscopiste zei dat het 100% een jongen is haha. Nu zitten we op een blauwe wolk en heb superveel zin om te shoppen!!

super leuk een jongetje, heb zelf al een knulletje van 3 en ze zijn echt zo leuk die knullen.

En heel veel plezier met shoppen, kan niet wachten tot ik ook gericht kan gaan shoppen!!!

He, berichten plaatsen doet ie niet zo makkelijk vandaag, maar bedankt allemaal!!!

Ik kan het nog steeds niet geloven, een jongetje, wauw, zooo leuk.

Enne cici, bedankt voor de tip, ga ik morgen zeker even kijken :)

Gefeliciteerd!! Leuk he, een jongen. C&A heeft inderdaad leuke kleertjes voor een jongen, H&M ook kwam ik afgelopen week achter. Prenatal ook wel, vooral stoer. Bij Prenatal hebben wij meteen een stoer zomerjasje gekocht en het 1e stoere outfitje. Geniet lekker van het shoppen!!

Terug
Bovenaan