en het is.........

Een jongen! Echt helemaal dolgelukkig, een broertje voor onze dochter. Er is ook meteen een gezondheidscheck gedaan en alles zag er prima uit, een hele geruststelling weer!
groetjes

Wauw C wat geweldig!!!
Fijn ook dat alles goed is :)))) ben stiekum wel een btje jaloers, voor ons lijkt het allemaal zoooo lang te duren nog, ben dit weekend pas 13 weken.

Was het duur om een pretecho te maken?

Houden jullie het verder voor jezelf wat het wordt? Hihi lijkt ne erg moeilijk..

Geniet van dit goede nieuws!

Grtjs

hoi hoi
we houden het dit keer niet voor ons, hebben we bij onze dochter geprobeerd maar dat is echt moeilijk. We hebben voor de echo een pakket genomen, dit kost 100 euro en dan krijg je 2 echo's, eentje met ong 16 weken dat is gewoon 2d. En dan nog eentje rond de 27 weken en dat is dan 2d en 3d/4d. We hebben dat bij onze dochter ook zo gedaan en was echt super. Ik ben nu 16 weken en 1 dag. Vanaf 16 wken kunnen ze het geslacht zien dus je zult je geduld nog even op de proef moeten stellen, ik zat de weken ook echt af te tellen.
groetjes

oooooohw wat gaaf! Gefeliciteerd!!

Ik wist dit niet, heb altijd gedacht dat het geslacht pas vanaf 18wkn zichtbaar was; dan hoef k nog maar eeeuhmm 1 dag hahaha ga eens bellen vandaag :p:p

@ romany
Ik was 15+6 toen ik de echo liet maken, ze doen het niet overal hoor met 16 weken maar het was echt zo superduidelijk. Die vrouw zei: als dit een meisje word stop ik met werken. Normaal gesproken kijkt zij ook pas op het laatst van de echo naar het geslacht maar nu zagen we het meteen, hij ging plassen en zag zo z'n piemeltje tevoorschijn komen echt zo grappig!

Heej mama C, waar heb je dat laten doen? Ik zag dat ze idd niet overal zo vroeg kijken...

Ik was het in eerste instantie niet van plan, maar t kriebelt toch ook wel ;-))

@mickey33
Ik heb het bij Echografie prenataal laten doen, ze hebben een vestiging in Rosmalen en in Vught. Het is echt super daar, echt heel erg mooi ook al wil je het geslacht niet weten is het toch echt de moeite waard omdat die echo speciaal voor jou/jullie gemaakt wordt en niet voor de echoscopiste en alles word echt super uitgelegd. De site is echografieprenataal.nl maar ik weet natuurlijk niet of je in die richting woont.
groetjes

Terug
Bovenaan