en het resultaat!

A

Anoniem

Guest
Nou ik heb dus voor kezfan een (hoe noem ik t eigenlijk....) "fantasiefoto" gemaakt en dit is het resultaat: We laten m op canvas drukken van 40x 40 voor vaderdag!

dit is m in kleur:

mochten er meer mensen intresse hebben dan kun je me altijd mailen...
(evelienisgaaf@hotmail.com)

Wat ontzettend mooi geworden. Vind je het echt niet vervelend om het vaker te doen en wat kost het dan. Ik zoek nog een leuk cadeau voor mijn man. Laat me anders even weten wat je precies nodig hebt.

Groetjes
Inge

Hoi Eveline,

Leuk geworden hoor! Hihi, ik vind eigenlijk dat ik een percentage van je winst verdien omdat ik je op het idee heb gebracht met mijn 'droomfoto's' !

Ik laat je mijn rekeningnummer nog wel weten......

Groetjes, Karin

Hoi Inge

Ik vind t helemaal niet erg om "weer te doen" Ik vind het juist wel leuk, ik ben stiekum ook van plan om een websiteje te beginnen. dat was ik al, maar ik wist niet goed wat ik wilde doen, ik heb nou eenmaal multimedia vormgeven gestudeerd op t Grafsich Lyceum, ik heb er alleen al dik 4 jaar niet echt wat mee gedaan, en er veranderd een hoop..
Zo heb ik ook t geboorte kaartje voor  Birgit zelf gemaakt en maak ik mijn eigen website.

Wat kost t... ik heb nog geen prijslijst en voorbeelden  haha, maar t ligt er een beetje aan wat je wil. Aan deze heb ik wel even een poosje gewerkt, maar ik begin net en vind t ook leuk. voor kezfan hebben we gebruik gemaakt van een aanbieding bij t kruidvat en daar was een canvas van 40x40 nu incl bezorgen 29,65 (ik heb haar bankgeg. en adres  ingevuld dus zij krijgt m bezorgd en heeft dat al betaald) en dat kijk ik van te voren hoeveel tijd ik nodig heb en daar vraag ik dan wat voor...

Je kan me altijd even mailen met je idee wat je wilt dan maak ik een schatting... Je hoeft natuurlijk niet perse canvas ofzo he

Nou bedankt voor de complimentjes!

Evelien

Hoi Eveline,

Ik had het ff niet door, maar je hebt deze zelf gemaakt!! Joh wat knap zeg!

Nou ik houd het ook zeker ff in gedachten dat jij dat kan.. hihi...

Leuke hobby of niet??

gr. Ilone

Ik ben er echt super blij mee, als ik hem binnen heb dan plaats ik een foto.

Terug
Bovenaan