Hoi Inge
Ik vind t helemaal niet erg om "weer te doen" Ik vind het juist wel leuk, ik ben stiekum ook van plan om een websiteje te beginnen. dat was ik al, maar ik wist niet goed wat ik wilde doen, ik heb nou eenmaal multimedia vormgeven gestudeerd op t Grafsich Lyceum, ik heb er alleen al dik 4 jaar niet echt wat mee gedaan, en er veranderd een hoop..
Zo heb ik ook t geboorte kaartje voor Birgit zelf gemaakt en maak ik mijn eigen website.
Wat kost t... ik heb nog geen prijslijst en voorbeelden haha, maar t ligt er een beetje aan wat je wil. Aan deze heb ik wel even een poosje gewerkt, maar ik begin net en vind t ook leuk. voor kezfan hebben we gebruik gemaakt van een aanbieding bij t kruidvat en daar was een canvas van 40x40 nu incl bezorgen 29,65 (ik heb haar bankgeg. en adres ingevuld dus zij krijgt m bezorgd en heeft dat al betaald) en dat kijk ik van te voren hoeveel tijd ik nodig heb en daar vraag ik dan wat voor...
Je kan me altijd even mailen met je idee wat je wilt dan maak ik een schatting... Je hoeft natuurlijk niet perse canvas ofzo he
Nou bedankt voor de complimentjes!
Evelien