en het rommelt maar lekker door

Na een verschrikkelijke nacht ben ik weer gesloopt!
had vannacht echt verschrikkelijke krampen en harde buiken.ik werd zelfs misselijk als ik een hard buik kreeg.dat had ik nog nooit gehad!
er zat geen regelmaat in maar anders zou ik denken dat het echt weeen waren.zo vervelend!
heb trouwens ook last van pijn in mijn bovenbuik.waar dat nu weer vandaan komt ?!
vanmiddag (als ik eraan toekom) maar eens even op bed liggen.anders ben ik morgen op mijn eigen verjaardag geen f**k waard!

Liefs Kim 35.4

Wat vervelend zeg dat je er zo'n last van hebt, hopelijk kan je vanmiddag ff rusten

Ik heb vandaag ook erg last van harde buiken, maar heb teveel gedaan denk ik, stomme nesteldrang ook ;)

Succes

Wat een rotnacht voor jezeg!
Wat ik nou zo gek vind he, ik hoor hier veel vrouwen over pijnlijke harde buiken maar niemand die naar het ziekenhuis hoeft te rennen. Mijn gyn heeft mij gezegd dat als ik wakker zou worden van een harde buik snachts ik contact op moet nemen, ben ik de enige die zo'n advies heeft gekregen?
En het is niet dat ik veel harde buiken heb ofzo, als ik jullie hoor is het zelfs minder dan gemiddeld hier...

Alvast een fijne (uitgeruste) dag morgen!

Wat vervelend meid dat je zo'n ro nacht hebt gehad.
Hopelijk kun je vanmiddag lekker rusten en morgen van je verjaardag genieten.

@ astrid 36
Ik heb dat advies nooit gehad van de vk of gync.
Ik heb maandag de hele dag harde buiken gehad en 's avonds kwam er regelmaat in. Een uur lang om de 10 min. Had dit woensdag ook aangegeven bij de vk en die zei dat als het langer had aangehouden ik dan wel had moeten bellen. Dus ik denk dat het erg verschillend is per vk of gync.

Liefs marielle 33w4d

pfoee van rusten is niks gekomen,zit nu kapot en op op de bank! boodschappen gedaan,auto moest apk gekeurd worden..opruimen en ga zo maar door!
ben blij dat ik nu even zit! straks nog wat dingen bakken voor morgen,maar ga dat echt zittend doen hahaha
@astrid36 ik moet alleen contact opnemen als er regelmaat inzit..of als ik het niet vertrouw.ik heb deze zwangerschap al vaak harde buiken gehad.ik hou altijd de tijd een beetje in de gaten als ze pijnlijk zijn..als ik er een ritme inzie dan bel ik meteen ;-)

Terug
Bovenaan