En het word een?????????

Nou, wij hebben vanavond de echo gehad.
En we zagen toen het scherm aanging vrijwel direct het geslacht, de kleine lag keurig met HAAR beentjes uit elkaar was maar heel kort,want daarna draaaide ze zich gelijk weer om hahah.
ja ja Wij krijgen een DOCHTERTJE.
Mijn vermoeden is nu toch echt bevestigd.
Onze ouders waren erbij dus was ook erg gezellig tijdens de echo.
Wij hebben super mooie foto's meegekregen waar je alles echt duidelijk op ziet.
Zit helemaal op een roze wolk. Wij gaan van de week op vakantie dus kan daar lekker shoppen voor de kleine. onze zoon ging er een beetje van uit dat hij een broertje kreeg dus moest ff wennen aan het woord zij ipv hij, maar verder vind hij een zusje ook wel leuk.

Groetjesss

WOW, hartstikke leuk dat jullie een dochtertje krijgen en jullie zoontje een zusje ( ook al moet hij nog even wennen...hij zal straks een trotse grote broer zijn).
Heerlijk voor jullie, geniet van de fotootjes.
Ben wel een beetje jaloers hoor :), mijn vriend wil niet weten of ons kleintje een meisje of jongetje is...pas bij de bevalling...
En ik zou ook zoooo graag al gaan shoppen hihi....
Jij echt een heerlijke vakantie gewenst met ontzettend veel shop-plezier!!!

Groetjes!

Jaaaaaa wat goed!!! Ze hebben het dus goed kunnen zien! Leuk joh een meid! Iedereen zegt dat ik een meid krijg, we hebben al een zoontje, maar ik was zoooo ziek begin van deze zwangerschap, nu gaat iedereen er maar van uit dat het een meid wordt! We zien wel. Ik moet nog anderhalve week wachten! Spannend!!

Liefs Liff

wat leuk! Nu kun je inderdaad heerlijk op vakantie en gaan winkelen voor no 2.
Ook ik moet nog heeeel lang wachten op het geslacht: ook mijn vriend wil het geslacht niet weten en daar kan ik wel mee leven, maar voor het inrichten van het kamertje en het winkelen maakt het alles wel een beetje lastiger.

Veel plezier op vakantie!

Terug
Bovenaan